Ρεπορτάζ
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 2 Απρ 2011 και προκάλεσε το σημαντικό ενδιαφέρον των εκπροσώπων των πολιτών της διασυνοριακής περιοχής Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και Σμόλιαν μία ακόμα εκδήλωση του Φόρουμ Πολιτών, στο Σμόλιαν Βουλγαρίας. Το Φόρουμ Πολιτών είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Είναι μια σύνδεση μεταξύ του ΕυρωΚοινοβουλίου και της Κοινωνίας των Πολιτών. Τα Φόρουμ είναι ανοικτά για κάθε πολίτη. Στα Φόρουμ οι Ευρωβουλευτές συζητούν απευθείας με τους ευρωπαίους πολίτες θέματα Ευρωπαϊκής, περιφερειακής ή/& εθνικής σημασίας. Το θέμα της 2/4/2011 ήταν: Τα διαπεριφερειακά προγράμματα και η συνεργασία ενάντια στην χρηματοοικονομική κρίση.
Με πρωτοβουλία του Τυνησιακού Οργανισμού Τουρισμού και της Τυνησιακής Πρεσβείας στην Αθήνα, δόθηκε η ευκαιρία σε ομάδα ταξιδιωτικών συντακτών και εκπροσώπων των ΜΜΕ να επισκεφτούμε τη χώρα τέλη Μαρτίου 2011, λίγο μετά την αλλαγή της κυβέρνησης Ben Ali και πριν τις επερχόμενες εκλογές. Η ιδιαίτερα αυτή σημαντική πρωτοβουλία είχε ως στόχο να δούμε με τα ίδια μας τα μάτια ότι ο προορισμός είναι ασφαλής και ότι όλοι έχουν γυρίσει πια στους κανονικούς ρυθμούς.
Η Διευθύντρια της MidEast Travel, κυρία Κατερίνα Μούσμπε, έδωσε συνέντευξη στο Κανάλι 9. Θέμα συζήτησης: οι τελευταίες εξελίξεις στην Αραβική αγορά και πώς αυτές επηρεάζουν τον τουρισμό και τις Αραβικές επενδύσεις στην Ελλάδα.
Παρά την οικονομική κρίση και το κλείσιμο του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου τον περασμένο Μάρτιο, το αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης σημείωσε ρεκόρ αυξήσεων σε αφίξεις επιβατών και κερδών το 2010!
Οι Θέσεις του ΣΑΑΕ (Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών) σε θέματα αεροπορικής επικαιρότητας είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες. Διαβάστε σχόλια και προτάσεις από τους πλέον ειδικούς στο χώρο, σε θέματα που αφορούν στον Διεθνή Αερολιμένα, το Σπατόσημο, τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες, την αναβάθμιση σε περιφερειακά αεροδρόμια και βελτιώσεις σε διάφορους άξονες της αεροπορικής βιομηχανίας.
Από το Σεπτέμβριο του 2007, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα, σε 137 ιστοτόπους αεροπορικών εταιριών, για να διαπιστώσει εάν τηρούν τη νομοθεσία, για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, στις πωλήσεις εισιτηρίων on-line. Σκοπός της Ε.Ε. ήταν η καταπολέμηση της παραπλανητικής διαφήμισης και των αθέμιτων πρακτικών πώλησης.
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά το 2010 στην Ισπανία, στα πλαίσια της στρατηγικής της αειφορίας του Σχεδίου για τον Ισπανικό τουρισμό: "Horizonte 2020" και της Προπαρασκευαστικής Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής "Καλυψώ" για να ευνοηθούν οι πρωτοβουλίες του Κοινωνικού Τουρισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το δωμάτιο στο ξενοδοχείο έχει διακοσμηθεί σύμφωνα με το προσωπικό σας γούστο... τα χρώματα είναι αυτά που σας αρέσουν... ο φωτισμός είναι απαλός, όπως σας ξεκουράζει... το νερό για το μπάνιο σας έχει ακριβώς την θερμοκρασία που προτιμάτε... το minibar είναι γεμάτο με τα ποτά και αναψυκτικά της προτίμησής σας... η αγαπημένη μουσική πλημμυρίζει την ατμόσφαιρα... Έτσι, ή κάπως έτσι, θα είναι σύντομα διαμορφωμένα τα ξενοδοχεία του μέλλοντος για τους φιλοξενούμενούς τους...
Μια νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Amadeus από την Fast Future Research, μια ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών και συμβουλευτικής, με όνομα Hotels 2020: Beyond Segmentation έρχεται να δείξει την αλλαγή νοοτροπίας και τις απαιτήσεις των μελλοντικών επισκεπτών των ξενοδοχείων και τι σημαίνει αυτό για τους τύπους των ξενοδοχείων που θα συναντήσουμε στο μέλλον.