Ρεπορτάζ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέδωσε τη δεύτερη μελέτη «Ευρωβαρόμετρο – μελέτη των τάσεων των Ευρωπαίων σχετικά με τον Τουρισμό», με αντικείμενο τη συλλογή των απόψεων των Ευρωπαίων Πολιτών για τα ταξίδια, των λεπτομερειών των διακοπών τους και των ταξιδιών εντός του 2009, αλλά και των προσδοκιών τους σχετικά με τις διακοπές του 2010. Η πρώτη έκδοση κυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2009, για τις διακοπές και τα ταξίδια του 2008. Η ακόλουθη αναφορά παρουσιάζει σε συσχετισμό τα στοιχεία μεταξύ των δύο εκδόσεων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου 2010. Ερωτήθηκαν - μέσω τυχαίας επιλογής - 30.000 πολίτες άνω των 15 ετών, στις 27 χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το ταξίδι στην Ελλάδα δε νοείται χωρίς επίσκεψη σε κάποιο μουσείο ή αρχαιολογικό χώρο, σε όποιο μέρος της χώρας και αν βρίσκεστε. Τα ωράρια αλλάζουν, για τη χειμερινή και τη θερινή περίοδο. Ανατρέξαμε και σας παρουσιάζουμε τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται για επισκέψεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους της Ελλάδα, ώστε να μη βρείτε την πύλη κλειστή και απογοητευθείτε.
Πώς αντιδρούν τα έντερά μας σε ένα σάντουιτς με τυρί; Τι συμβαίνει όταν φταρνιζόμαστε; Σε ποιο σημείο της γλώσσας αισθανόμαστε το γλυκό και σε ποιο το αλμυρό; Όλες αυτές και ακόμη περισσότερες απαντήσεις έρχεται να δώσει το πρωτοποριακό Μουσείο CORPUS «Ταξίδι στο ανθρώπινο σώμα», που λειτουργεί από το 2008 στην Ολλανδία.
Με μότο «Ελλάδα, Καλημέρα!» εγκαινιάστηκε το ελληνικό περίπτερο του ΕΟΤ στην τουριστική έκθεση ITB στο Βερολίνο, που πραγματοποιήθηκε 10-14 Μαρτίου 2010. Στην έκθεση αυτή συμμετέχουν περίπου 11.000 εκθέτες από 180 χώρες, ανάμεσά τους και 64 Έλληνες και αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον κόσμο.
Ο Navigator Travel & Tourist Services, βραβεύτηκε από τα Readers Choice Awards 2009, του πλέον έγκυρου και καταξιωμένου εδώ και 25 χρόνια θεσμού του περιοδικού Conde Nast Traveller, με την 1η Θέση στην κατηγορία "Κρουαζιέρες". Η Royal Caribbean International βραβεύτηκε με την σειρά της στην κατηγορία “Εταιρίες Κρουαζιέρων” και κατέλαβε την 2η θέση.
Το 1900 η μεγαλύτερη πόλη του κόσμου ήταν το Λονδίνο, που ούτε και τότε δεν μπορούσε να λάβει τον τίτλο μιας μεγαλούπολης. (Το σκαλοπάτι για αυτό το χαρακτηρισμό είναι 10 εκατομμύρια άτομα. Εκείνη τη χρονιά, το Λονδίνο καταμετρούσε μόλις 6,5). Κάθε πόλη στο top 10 εκείνης της χρονιάς βρισκόταν είτε στην Ευρώπη είτε στην Αμερική, με μια εξαίρεση: το Τόκιο, τότε 7η μεγαλύτερη πόλη στον κόσμο, με 1,5 εκατομμύρια κατοίκους. Σήμερα, η ευρύτερη περιοχή της πόλης του Τόκιο δικαιωματικά καταλαμβάνει τον τίτλο της μεγαλούπολης, αφού αριθμεί ούτε λίγο ούτε πολύ 35,2 εκ. Το 2015, θα διατηρεί την κυρίαρχη θέση με 35,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με τους υπολογισμούς των Ηνωμένων Εθνών. Αλλά ο ρυθμός ανάπτυξης του πληθυσμού του Τόκιο γίνεται πιο αργός. Το δημογραφικό μέλλον ανήκει σε πόλεις όπως το Μουμπάι, τη Σαγκάη και τη Ντάκα.
Mε 3000 swingers clubs ανά τον κόσμο, προγράμματα ταξιδίων και κρουαζιέρες ειδικά για αυτή την ομάδα ταξιδιωτών, η νέα μόδα “ανταλλαγής συντρόφων” δείχνει να εξαπλώνεται με γοργούς ρυθμούς στο δυτικό κόσμο. Οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ευρώπη έχουν όλα δεχτεί με ανοικτές αγκάλες το trend και επεκτείνονται πέρα από τα ιδιωτικά κλαμπ και σε νέες μορφές swinging. Το ταξίδι παίρνει νέα διάσταση και δημιουργεί ακόμη πιο συναρπαστικές και σέξι εμπειρίες για όσους τολμούν...
Μια ελκυστική γυναίκα απολαμβάνει το κοκτέιλ της κάτω από τη σκιά ενός φοίνικα. Η άμμος είναι κατάλευκη, η θάλασσα στο χρώμα της άκουα-μαρίνα. Ένας όμορφος νεαρός την προσεγγίζει και αρχίζει τις φιλοφρονήσεις: «είστε η ομορφότερη γυναίκα στην παραλία», λέει. Για πρώτη φορά, μετά από χρόνια, εκείνη πιστεύει πραγματικά είναι θελκτική... Αλλά αυτό το τρυφερό ρομάντζο απέχει πολύ από αυτό που είναι στην ουσία. Εκείνη, λευκή, γύρω στα 40. Εκείνος μελαμψός, μόλις 18 ετών και… στην ουσία, επί πληρωμή συνοδός...
Τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία μέσα στο 2009, βράβευσε όπως κάθε χρόνο ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, στο πλαίσιο του Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, που διοργανώνει σε ετήσια βάση. Συμπληρώνοντας φέτος 10 χρόνια ζωής, το επετειακό 10ο Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ, πραγματοποιήθηκε στο χώρο «ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ» του Δήμου Αθηναίων, με τη συμμετοχή 200 εκπροσώπων αεροπορικών εταιρειών.