ΕΡΕΥΝΑ: ΜΟΝΟ 1 ΣΤΟΥΣ 10 ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΤΕΘΕΤΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ Ή ΦΘΟΡΑ ΑΠΟΣΚΕΥΗΣ

Η AirHelp, η κορυφαία εταιρεία δικαιωμάτων μεταφοράς επιβατών παγκοσμίως, αποκάλυψε τα αποτελέσματα μιας έρευνας που έδειξε ότι ότι μόνο το 27% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών έχει καταθέσει αίτημα αποζημίωσης μετά από θέματα που αντιμετώπισαν με κατεστραμμένες ή καθυστερημένες αποσκευές στο αεροδρόμιο. Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Μόντρεαλ και το εθνικό δίκαιο των χωρών, οι επιβάτες δικαιούνται να ζητήσουν αποζημίωση από την αιγίδα της αεροπορικής εταιρείας μεταξύ $ 1.525 και $ 3.500.

Οι πρώτοι έξι μήνες των αεροπορικών ταξιδιών, που ολοκληρώθηκαν με μια χαοτική εκκίνηση μέχρι το καλοκαίρι, με μεγάλες καθυστερήσεις, προκάλεσαν μαζική αύξηση των πτήσεων που είναι επιλέξιμες για αποζημίωση. Το ποσό σε πολλές χώρες διπλασιάστηκε και τριπλασιάστηκε σε σύγκριση με τους πρώτους έξι μήνες του 2017. Οι αυξημένες τιμές των εισιτηρίων λόγω του αυξημένου κόστους των καυσίμων, της έλλειψης πιλότων, των απεργιών, της ανεπαρκούς χωρητικότητας των αεροδρομίων και των καθυστερήσεων των διακοπών προκαλούν χάος.

Ελληνικά είναι τα 5 από τα 10 νησιά της Μεσογείου με τα περισσότερα παραλιακά ξενοδοχεία. Την έρευνα πραγματοποίησε η Travelmyth, η εξειδικευμένη μηχανή αναζήτησης ξενοδοχείων που προτείνει τα καλύτερα ξενοδοχεία με βάση τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Με το νέο Ευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφοριών και Άδειας Ταξιδιού (ETIAS), το οποίο θα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή το 2021, οι ταξιδιώτες που δεν υποχρεούνται να διαθέτουν βίζα θα ελέγχονται και οι ταξιδιώτες που μπορεί να θεωρηθεί ότι ενέχουν κίνδυνο παράτυπης μετανάστευσης, συνιστούν απειλή για την ασφάλεια ή ενέχουν υψηλό επιδημικό κίνδυνο, δεν θα λαμβάνουν τη σχετική άδεια ταξιδιού.

Η παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας σε μετανάστες δεν θα πρέπει να θεωρείται έγκλημα, σύμφωνα με το ΕΚ. Οι χώρες της ΕΕ πρέπει να διασφαλίσουν ότι η ανθρωπιστική βοήθεια προς μετανάστες δεν θεωρείται έγκλημα. Ζητήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διευκρινίσει τι είδους βοήθεια στους μετανάστες δεν θα τιμωρείται...

Ταξιδεύεις με lowcost εταιρία? Πόσο πιθανό είναι να αντιμετωπίσεις καθυστέρηση ή ακύρωση; Η AirHelp αναλύει τα στοιχεία και δίνει λύσεις.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. [Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών] εύχεται συγχαρητήρια στους νέους σπουδαστές που πέτυχαν την εισαγωγή τους σε Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. Οι νέοι αυτοί ανοίγουν μια καινούρια σελίδα στη ζωή τους, γεμάτη ελπίδες, ομορφιά, γνώση, εμπειρίες αλλά και προβλήματα. Σε αυτά τα προβλήματα σας δίνουν τις παρακάτω συμβουλές, ώστε να είστε προετοιμασμένοι για τυχόν παρόμοια περιστατικά.

ιπλή μεγάλη διάκριση για την Ελλάδα και το ακριτικό νησί της Τήλου κέρδισε το καινοτόμο έργο TILOS. Το ελληνικό έργο TILOS απέσπασε με πολλούς επαίνους στα ευρωπαϊκά βραβεία βιώσιμης ενέργειας, το βραβείο στην κατηγορία «Ενεργειακά νησιά», το οποίο κρίθηκε από επιτροπή ειδικών, και το «Βραβείο κοινού» ύστερα από ανοιχτή ψηφοφορία μεταξύ 12 συνολικά ευρωπαϊκών έργων. Μάλιστα, η συμμετοχή στην ψηφοφορία του κοινού ξεπέρασε κάθε προηγούμενο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό συμμετοχών από πέρσι, ενώ το TILOS απέσπασε τις μισές από τις συνολικές ψήφους. Τα βραβεία απένειμε ο Ευρωπαίος Επίτροπος για το κλίμα και την ενέργεια Μιγκέλ Αρίας Κανιέτε, στο πλαίσιο του σημαντικότερου συνεδρίου στην Ευρώπη σε θέματα πολιτικής για τη βιώσιμη ενέργεια EUSEW (EU Sustainable Energy Week).

Διπλή μεγάλη διάκριση για την Ελλάδα και το ακριτικό νησί της Τήλου κέρδισε το καινοτόμο ελληνικό έργο TILOS, αποσπώντας πολλούς επαίνους στα ευρωπαϊκά βραβεία βιώσιμης ενέργειας, το βραβείο στην κατηγορία «Ενεργειακά νησιά», το οποίο κρίθηκε από επιτροπή ειδικών, και το «Βραβείο κοινού» ύστερα από ανοιχτή ψηφοφορία μεταξύ 12 συνολικά ευρωπαϊκών έργων. Μάλιστα, η συμμετοχή στην ψηφοφορία του κοινού ξεπέρασε κάθε προηγούμενο με διπλάσιο σχεδόν αριθμό συμμετοχών από πέρσι, ενώ το TILOS απέσπασε τις μισές από τις συνολικές ψήφους. Τα βραβεία απένειμε ο Ευρωπαίος Επίτροπος για το κλίμα και την ενέργεια Μιγκέλ Αρίας Κανιέτε, στο πλαίσιο του σημαντικότερου συνεδρίου στην Ευρώπη σε θέματα πολιτικής για τη βιώσιμη ενέργεια EUSEW (EU Sustainable Energy Week).

Η AirHelp, η εταιρεία που βοηθά τους ταξιδιώτες να διεκδικήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους με επενδυτή την Y Combinator, ανακοίνωσε σήμερα την AirHelpScore κατάταξη των αεροπορικών εταιρειών για την άνοιξη του 2017 και την εναρκτήρια βαθμολογία για τα αεροδρόμια. Η αεροπορική εταιρεία Singapore Airlinesπου εδρεύει στη Σιγκαπούρη και το αεροδρόμιο Singapore Changi Airport διεκδικούν τις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις αεροπορικές και τα αεροδρόμια, αντίστοιχα, στην πέμπτη αξιολόγηση AirHelpScore από τότε που η εταιρεία ξεκίνησε τις αξιολογήσεις το 2015. Το AirHelpScore αποτελεί την πιο κατανοητή και έγκυρη αξιολόγηση των αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων, βαθμολογώντας τα σύμφωνα με την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, τις έγκαιρες επιδόσεις, την επεξεργασία αιτημάτων και την απήχηση μέσω των κοινωνικών τους δικτύων.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr