Ο όμιλος webhotelier | primalres, ηγέτης στη διάθεση προηγμένων τεχνολογιών στο χώρο του Τουρισμού, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο ετήσιο Travel Tech Forum στην Ελλάδα με θέμα «Knowledge as a catalyst for change» (Η γνώση ως καταλύτης για την αλλαγή), στο οποίο έδωσαν δυναμικό «παρών» σημαντικοί εκπρόσωποι από το χώρο της Φιλοξενίας. Συμβάλλοντας εδώ και 15 χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας, ο όμιλος webhotelier | primalres με την υλοποίηση του Forum είχε στόχο να μοιραστεί την τεχνογνωσία του, αλλά και να παρουσιάσει εργαλεία και πρακτικές, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Από το βήμα του Forum διεθνή στελέχη των ηγετικών εταιρειών Google, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, Airbnb και Hotelbeds μοιράστηκαν τις τελευταίες πρωτοποριακές τάσεις του κλάδου.
Στο Forum, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2023, η webhotelier | primalres παρουσίασε το ψηφιακό οικοσύστημα υπηρεσιών της, που πλέον απαρτίζεται από 6 κύρια προϊόντα, 45 add-ons και 5 workspace apps τα οποία καλύπτουν ολοκληρωμένα τις ανάγκες όλων των τύπων καταλυμάτων. Στο καλωσόρισμά του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου webhotelier | primalres, Πάνος Κοντοζαμάνης [φωτό 3] ανέφερε: «Για τον επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό μίας επιχείρησης δεν αρκούν μόνο τα συστήματα αλλά χρειάζεται παράλληλα γνώση, εκπαίδευση, ενημέρωση αλλά και αλλαγή κουλτούρας. Και αυτό επιτυγχάνεται με τεχνογνωσία και καλές πρακτικές τις οποίες θα πρέπει να αναζητήσουμε στο διεθνές περιβάλλον. Ο όμιλός μας ως leader στον κλάδο του Travel Technology στην Ελλάδα, θεωρεί όχι μόνο υποχρέωσή του αλλά και μέρος του οράματoς και της αποστολής του να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του κλάδου σε αυτή την αλλαγή. Το Forum αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας».
Ο Γιάννης Φώτης, Chief Marketing Officer του ομίλου webhotelier | primalres παρουσίασε τα δεδομένα αναφορικά με την εξέλιξη των online κρατήσεων (στις ιστοσελίδες των καταλυμάτων καθώς και των κρατήσεων μέσω των online travel agents) για το 2024. Αξιοσημείωτο είναι ότι σε δείγμα 7.461 καταλυμάτων ο αριθμός των διανυκτερεύσεων (room nights) μέχρι τις 25/11 που αφορούν σε διαμονές εντός του 2024, παρουσιάζει αύξηση 21% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.
Παρουσία του CEO και ιδρυτή της εταιρείας BEONx Rubén Sánchez Martín έγινε παρουσίαση του Revenue Management System BEONx, μίας από τις πλέον καταξιωμένες στη διεθνή αγορά, πλατφόρμες βελτιστοποίησης εσόδων μέσω διαχείρισης των στρατηγικών τιμολόγησης για την οποία η webhotelier | primalres έχει την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Το εν λόγω σύστημα αποτελεί ένα εργαλείο ενίσχυσης του data driven decision making των επαγγελματιών του τουρισμού καθότι λαμβάνει πραγματικά δεδομένα από την απόδοση του ξενοδοχείου στην αγορά και συμβουλεύει την επιχείρηση για το πως μπορεί να βελτιστοποιήσει την τιμολογιακή της πολιτική.
Η Πηγή Ματθαίου, Strategic Partnerships Manager - Travel της Google ανέδειξε τη σημαντικότητα του Google connection με τις μηχανές κρατήσεων κάθε καταλύματος, και επισήμανε τη δυναμική της μηχανής κρατήσεων webhotelier στην Ελληνική αγορά για αύξηση των direct κρατήσεων. Αναφερόμενη στα Hotel Ads η κα Ματθαίου σημείωσε ότι εμφανίζονται σε πλατφόρμες της Google στις οποίες o αριθμός αναζητήσεων αγγίζει το 1 δις ανά μήνα και παρουσίασε το Performance Max μία νέα εξ’ ολοκλήρου αυτοματοποιημένη μορφή καμπάνιας που επιτυγχάνει 18% αύξηση στα conversions με το ίδιο κόστος per acquisition.
Από την Tripadvisor οι Rachel Vardon, Global Head of Agency Development και Alvise Fornasier, Global Head of Partner Success, έδωσαν σημαντικά insights για την Ελλάδα, βάσει των οποίων η χώρα μας κατατάσσεται στη 3η θέση της λίστας των δημοφιλέστερων προορισμών της Ευρώπης μετά την Ισπανία και την Ιταλία, εντός του τελευταίου 12μήνου. Με βάση τα κλικ που έγιναν για κρατήσεις, παρουσιάστηκε το TOP10 των πιο δημοφιλών ελληνικών τουριστικών προορισμών, με την Αθήνα, τα Φηρά και το Ημεροβίγλι να καταλαμβάνουν τις 3 πρώτες θέσεις.
O Guido Marsiletti, Senior Connectivity Partner Manager της Αirbnb μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους νέα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας όπως το Guest Favorite αλλά και κάποιους από τους 100 παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμο της Airbnb και καθορίζουν τη σειρά εμφάνισης των καταλυμάτων.
Η Letizia Cocco, Connectivity Partner Business Manager και ο Τάσος Ευθυμίου [φωτό 2], Area Manager Partner Services για Ελλάδα και Κύπρο της Booking.com, παρουσίασαν την προσέγγιση της πλατφόρμας για το διασυνδεμένο ταξίδι, τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα της εταιρείας και την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως μέσο για τον σχεδιασμό του ταξιδιού.
Ο Jorge Cortés, Vice President Commercial, Europe της Ηotelbeds επισήμανε τον ρόλο της αλληλεπίδρασης ανθρώπων, δεδομένων, τεχνολογίας και προϊόντων στη διαμόρφωση του οικοσυστήματος παροχών του ομίλου HBX στον οποίο ανήκει η Hotelbeds.
Πιστός στη δέσμευση και το όραμά του για την εξέλιξη και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής Τουριστικής Βιομηχανίας, όπου το τοπίο και οι προκλήσεις μεταβάλλονται συνεχώς, ο όμιλος webhotelier | primalres διατηρεί ενεργή τη συμβολή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό των προϊόντων του κλάδου και ανανεώνει για το 2024 το ραντεβού του με τους επαγγελματίες του Τουρισμού στο επόμενο Travel Tech Forum.
Στην τεχνητή νοημοσύνη εστίασε η Βασιλική Μαυροκέφαλου [φωτό 5], Market Management Director της Expedia για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ανατολική Αδριατική, παρουσιάζοντας την ενσωμάτωση του ChatGPT στο mobile app της Expedia όπου με φυσική γλώσσα ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το ταξίδι του.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.traveltechforum.com/