Ρεπορτάζ
Αλλάζουν τα δεδομένα στο πεδίο των κρατήσεων στην τουριστική αγορά με την ολοένα και αυξανόμενη διείσδυση του διαδικτύου να σηματοδοτεί τη νέα τάση στο χώρο των καταλυμάτων, ξενοδοχείων και των τουριστικών πακέτων γενικότερα. Η παγκόσμια εξάπλωση του διαδικτύου και η χρήση του ως ένα από τα ισχυρότερα μέσα ενημέρωσης, διακίνησης πληροφοριών και διεκπεραίωσης κρατήσεων καθιστούν αναγκαία την αξιοποίησή του από όλους τους ξενοδόχους.
Ας μη γελιόμαστε. Με την παρούσα κατάσταση, τις αλλαγές των εργασιακών σχέσεων και την ανεργία να καλπάζει, όλοι μας λίγο ή πολύ έχουμε σκεφτεί τη λύση αναζήτησης εργασίας σε άλλες χώρες. Πλέον, οι πηγές πληροφόρησης είναι πολλές και ίσως η ενδεικτικότερη είναι η δικτυακή πύλη EUROPA - EURES. Δείτε πώς μπορεί να σας βοηθήσει και πού ξέρετε... ίσως το μέλλον είναι λαμπρότερο από ό,τι μας φαίνεται!
Την 1η Μαΐου 2010 τέθηκαν σε ισχύ νέοι κανονισμοί για τον συντονισμό των συστημάτων κοινωνικής ασφάλισης στην Ευρώπη.
Στην EE οι πολίτες μπορούν να μετακινούνται χωρίς να υποβάλλονται σε συνοριακούς ελέγχους εντός του χώρου Σένγκεν. Ωστόσο, λόγω του ότι οι κανόνες Σένγκεν δεν εφαρμόζονται πάντοτε σωστά από τα κράτη μέλη, εξακολουθούν να υπάρχουν εμπόδια στην ελεύθερη κυκλοφορία, όπως π.χ. εμπόδια στη ροή της κυκλοφορίας στα οδικά σημεία διέλευσης των εσωτερικών συνόρων. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, η Επιτροπή επιδιώκει τον αυστηρότερο έλεγχο της τήρησης των κανόνων Σένγκεν.
Μία ακόμα διάκριση προστέθηκε στις επιτυχίες της MidEast Travel. H MidEast εντάχθηκε στις «STRONGEST COMPANIES IN GREECE» της ICAP Group, ως μία από τις πιο ισχυρές εταιρίες στην Ελλάδα, έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών και επιβεβαιώνοντας ότι η πιστοληπτική ικανότητά της είναι πραγματικά υψηλή.
Τα πληρώματα της Qatar Airways είναι τα «πιο καλοντυμένα πληρώματα» σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η μηχανή αναζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων Skyscanner. Οι κάπως «ρετρό» στολές της αεροπορικής εταιρίας κέρδισαν 33% των προτιμήσεων, στη διάρκεια έρευνας που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα με την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.
Θεαματική αύξηση της τάξεως του 14.62% παρουσίασε το μήνα Σεπτέμβριο η συνολική άφιξη των τουριστών στο νησί της Κω με βάση τα επίσημα στοιχεία από την Υ.Π.Α.
Μια μεγάλη έρευνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία, η The Travel Gold Rush 2020, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amadeus, του κορυφαίου τεχνολογικού συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας δείχνει τους τρόπους με τους οποίους η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα στις παγκόσμιες οικονομικές συγκυρίες και να εξασφαλίσει μελλοντική ανάπτυξη και κερδοφορία. Η έρευνα περιγράφει μια μεγάλη αλλαγή της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με την Ασία να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο της ταξιδιωτικής δαπάνης μέχρι το 2020. Η κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσης, η άνοδος των "εικονικών" κατηγοριών, το νέο προφίλ πρόσωπο των business ταξιδιωτών και η άνοδος των εύπορων ταξιδιωτών μεγαλύτερης ηλικίας είναι μόνο μερικές από τις τάσεις που πρόκειται να συνεισφέρουν στην άντληση νέων εσόδων στο μέλλον.
Εμπεριστατωμένη ανεξάρτητη έρευνα προσδιορίζει τη διαφοροποίηση των εσόδων, τη διευρυμένη εμπειρία πελάτη, την αυτοματοποίηση και την διαχείριση κόστους marketing ως κύριους παράγοντες για την αυξημένη κερδοφορία.