Ρεπορτάζ
Μία ακόμα διάκριση προστέθηκε στις επιτυχίες της MidEast Travel. H MidEast εντάχθηκε στις «STRONGEST COMPANIES IN GREECE» της ICAP Group, ως μία από τις πιο ισχυρές εταιρίες στην Ελλάδα, έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών και επιβεβαιώνοντας ότι η πιστοληπτική ικανότητά της είναι πραγματικά υψηλή.
Τα πληρώματα της Qatar Airways είναι τα «πιο καλοντυμένα πληρώματα» σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η μηχανή αναζήτησης αεροπορικών εισιτηρίων Skyscanner. Οι κάπως «ρετρό» στολές της αεροπορικής εταιρίας κέρδισαν 33% των προτιμήσεων, στη διάρκεια έρευνας που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα με την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.
Θεαματική αύξηση της τάξεως του 14.62% παρουσίασε το μήνα Σεπτέμβριο η συνολική άφιξη των τουριστών στο νησί της Κω με βάση τα επίσημα στοιχεία από την Υ.Π.Α.
Μια μεγάλη έρευνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία, η The Travel Gold Rush 2020, που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Amadeus, του κορυφαίου τεχνολογικού συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας δείχνει τους τρόπους με τους οποίους η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα στις παγκόσμιες οικονομικές συγκυρίες και να εξασφαλίσει μελλοντική ανάπτυξη και κερδοφορία. Η έρευνα περιγράφει μια μεγάλη αλλαγή της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, με την Ασία να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο της ταξιδιωτικής δαπάνης μέχρι το 2020. Η κατάργηση των παραδοσιακών κατηγοριών θέσης, η άνοδος των "εικονικών" κατηγοριών, το νέο προφίλ πρόσωπο των business ταξιδιωτών και η άνοδος των εύπορων ταξιδιωτών μεγαλύτερης ηλικίας είναι μόνο μερικές από τις τάσεις που πρόκειται να συνεισφέρουν στην άντληση νέων εσόδων στο μέλλον.
Εμπεριστατωμένη ανεξάρτητη έρευνα προσδιορίζει τη διαφοροποίηση των εσόδων, τη διευρυμένη εμπειρία πελάτη, την αυτοματοποίηση και την διαχείριση κόστους marketing ως κύριους παράγοντες για την αυξημένη κερδοφορία.
Ικανοποιητικά αποτελέσματα στην τουριστική κίνηση στην Ελλάδα διαπιστώνουν οι εμπλεκόμενοι, με τον τουρισμό, φορείς, παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία. Η προσέλευση επισκεπτών το τρέχον καλοκαίρι εμφανίζεται ελαφρώς πεσμένη, σε σχέση με πέρσι, και ο τζίρος αρκετά μειωμένος, αλλά διατυπώνεται αισιοδοξία ότι η τελική τουριστική εικόνα, που θα προκύψει με το κλείσιμο του Αυγούστου, μήνα κατά τον οποίο διακινούνται περίπου οι μισοί από το σύνολο των τουριστών του έτους, θα είναι εντέλει ενθαρρυντική. Ως χαρακτηριστικά της φετινής κινητικότητας στους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, καταγράφονται η προτίμηση των επισκεπτών στα νησιά και η αλλαγή των χωρών προέλευσής τους, δεδομένου ότι το τουριστικό ρεύμα κυρίως από δημοκρατίες της πρώην σοβιετικής ένωσης εμφανίζεται ενισχυμένο.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, από την 1η Ιουλίου 2010 έως και το Δεκαπενταύγουστο, δέχτηκε 248 καταγγελίες - παράπονα των καταναλωτών, που αφορούσαν τις τουριστικές υπηρεσίες. Οι καταγγελίες, φέτος, είναι αυξημένες, κατά 8%, σε σχέση με πέρυσι (230 καταγγελίες).
Η Αναπτυξιακή Εταιρεία Κυκλάδων Α.Ε. συμμετέχει μαζί με άλλους πέντε φορείς: GIP FORMAVIE (Γαλλία), INFA LANGUEDOC- ROUSSILLON (Γαλλία), Trainers Association Onlus (Ιταλία), Camara de Comercio de Girona (Ισπανία) και GRETA NIMES CAMARGUE (Γαλλία), στην υλοποίηση του έργου MENU το οποίο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθησης Leonardo Da Vinci» της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το έργο «MENU» αφορά στο επάγγελμα του σερβιτόρου στον τομέα της εστίασης. Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών είναι ένας σημαντικός και νευραλγικός τομέας, εντούτοις εντοπίζονται σημαντικές δυσκολίες όπως για παράδειγμα η απαξίωση του επαγγέλματος και το μειωμένο ενδιαφέρον των νέων για αυτή την εργασία.
H Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκινά εκστρατεία για την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τα δικαιώματά τους. Οι επιβάτες θα έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε πληροφορίες για τα δικαιώματά τους όταν ταξιδεύουν σιδηροδρομικώς ή αεροπορικώς χάρη σε μια πανευρωπαϊκή διαφημιστική εκστρατεία σε 23 γλώσσες.