Η Singapore Airlines είναι αισιόδοξη και συγκρατημένα ικανοποιημένη, καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2010, η αύξηση των εσόδων επιφέρει κέρδη της τάξης των $633 εκ. για τους πρώτους έξι μήνες του οικονομικού έτους, οδηγώντας σε πλήρη ανόρθωση των απωλειών των $466 εκ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τα έσοδα του Ομίλου βελτιώθηκαν κατά 19% (+$1.143 εκ.) και ανήλθαν στα $7.097 εκ., με συνεχή βελτίωση των δεικτών φορτίου και αποδόσεων.
Τα έξοδα του Ομίλου ανήλθαν στα $6.501 εκ., αύξηση μικρότερη του 1% (+$46 εκ.) συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Τα έξοδα των καυσίμων ήταν αυξημένα κατά $423 εκ. καθώς οι τιμές των καυσίμων των αεροσκαφών αυξήθηκαν 27% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Αυτό εν μέρει αντισταθμίστηκε από μια μείωση της τάξης των $368 εκ. από ζημίες αντιστάθμισης κινδύνου του πετρελαίου ($118 εκ. το τρέχον έτος έναντι των $486 εκ. πέρυσι).
Ως εκ τούτου, τα λειτουργικά κέρδη του Ομίλου για την περίοδο Απρίλιος-Σεπτέμβριος ανήλθαν στα $596 εκ., μια πλήρης ανόρθωση από τα $501 εκ. των λειτουργικών ζημιών κατά το προηγούμενο έτος.
Η μητρική Αεροπορική Εταιρία σημείωσε λειτουργικά κέρδη της τάξης των $380 εκ. κατά τους πρώτους έξη μήνες του οικονομικού έτους, έναντι των λειτουργικών ζημιών της τάξης των $428 εκ. την προηγούμενη χρονιά. Οι κύριες εταιρίες του Ομίλου ήταν κερδοφόρες και παρουσίασαν βελτιωμένα λειτουργικά έσοδα.
• SIA Cargo Λειτουργικά κέρδη $ 102 εκ.(ζημίες $193 εκ. το 2009)
• SIA Engineering Λειτουργικά κέρδη $ 71 εκ. (κέρδη $47 εκ. το 2009)
• SilkAir Λειτουργικά κέρδη $ 36 εκ.(ζημίες $5 εκ. το 2009)
Ανάπτυξη του στόλου και των δρομολογίων
Το πρώτο μισό του έτους η Singapore Airlines παρέλαβε έξι Airbus A330-300 και ένα Airbus A380-800 ενώ απέσυρε δέκα Boeing 777 (έξι με μακροχρόνια μίσθωση και τέσσερα με πώληση). Στις 30 Σεπτεμβρίου 2010, ο λειτουργικός στόλος περιλάμβανε 105 επιβατικά αεροσκάφη – επτά B747-400, εξήντα πέντε B777, δεκαεπτά A330-300, έντεκα A380-800 και πέντε A340-500 – μέσου όρου ηλικίας 5 ετών και 11 μηνών.
Τα δρομολόγια ενισχύθηκαν κατά τη συγκεκριμένη περίοδο προς το Hong Kong, το Νέο Δελχί και τη Σεούλ. Η υπηρεσία all-Business Class προς το Los Angeles επαναλειτούργησε σε ημερήσια βάση τον Οκτώβριο του 2010, ενώ νέα υπηρεσία εγκαινιάστηκε στις 31 Οκτωβρίου 2010 με δυο δρομολόγια ημερησίως προς το αεροδρόμιο Haneda του Τόκιο ενισχύοντας την αντίστοιχη υπάρχουσα υπηρεσία προς το αεροδρόμιο Narita του Τόκιο.
Κατά τη διάρκεια της Χειμερινής περιόδου του Βόρειου Ημισφαιρίου, συμπληρωματικές υπηρεσίες θα προστεθούν σε προορισμούς όπως το Χιούστον (μέσω Μόσχας), το Μάντσεστερ (μέσω Μονάχου), το Σίδνεϊ και την Οσάκα.
Εκτιμήσεις
Οι προκρατήσεις για τους επόμενους μήνες αποτελούν ένδειξη της διατήρησης των υψηλών επιπέδων της ζήτησης. Γεγονός που θα συμβάλλει σε αύξηση της τάξης των 5% της χωρητικότητας των επιβατών κατά το δεύτερο μισό του οικονομικού έτους. Οι αποδόσεις αναμένονται να παραμείνουν σταθερές.
Οι προβλεπόμενες τιμές των αεροπορικών καυσίμων είναι υψηλές και ευμετάβλητες. Υπάρχει διαρκής αστάθεια στις αγορές συναλλάγματος, λόγω των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η παγκόσμια οικονομία. Με δεδομένες αυτές τους αστάθμητους παράγοντες, οι θετικές εκτιμήσεις για το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους θα πρέπει να είναι συγκρατημένες.