Δεν είναι καθόλου εύκολο να κλείσεις ένα ραντεβού με έναν άνθρωπο που τις περισσότερες ώρες του τις περνάει στα αεροδρόμια του κόσμου! Εμείς όμως, καταφέραμε και εντοπίσαμε τον πλέον ειδικό στην Ασία ως ταξιδιωτικό προορισμό, τον κύριο Τάκη Δημητρίου, Sales Manager της Singapore Airlines. Παρά το ιδιαίτερα βαρύ πρόγραμμά του, δεν αρνήθηκε να κάνουμε ένα διάλειμμα και να μας δώσει την άποψή του για τον προορισμό, αλλά και να μας αποκαλύψει τις εκπλήξεις που μας περιμένουν σε μια πτήση της βραβευμένης αεροπορικής εταιρίας.
Πως βλέπετε την Ασία ως προορισμό και ποιες είναι οι πόλεις που προτιμώνται?
Τ.Δ. Οι εξωτικοί προορισμοί ήταν πάντα η μεγάλη αγάπη των Ελλήνων. Οι Έλληνες είμαστε άνθρωποι της χαράς, των χρωμάτων, της θάλασσας, της παραλίας, της καλοπέρασης αλλά και του καινούργιου, του διαφορετικού. Και όλα αυτά τα συναντά κανείς σε προορισμούς όπως το Πουκέ, το Μπαλί, το Λόμποκ, το Λαγκάουι και το Κουάλα Λουμπούρ. Η πρώτη δε προτίμηση των ταξιδιωτών παραμένει η Ινδονησία και συγκεκριμένα το Λόμποκ. Για το λόγο αυτό, η Singapore Airlines έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο δρομολογίων με 4 πτήσεις ημερησίως από τη Σιγκαπούρη. Αξίζει να πούμε ότι οι αυτοί οι λαοί έχουν κάνει μεγάλες επενδύσεις στον τομέα του τουρισμού και της προσέλκυσης ταξιδιωτών. Έχουν συνειδητοποιήσει πόσο σημαντικό είναι να φεύγει ο επισκέπτης ευχαριστημένος από τη χώρα τους. Η φιλοξενία και η άρτια συμπεριφορά των εργαζομένων στη βιομηχανία του τουρισμού είναι ένα από τα μεγάλα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά τους. Τους τελευταίους 6 μήνες η πόλη της Σιγκαπούρης έχει κυριολεκτικά μεταμορφωθεί. Έχει γίνει πολύ κοσμοπολίτικη, με έντονη νυχτερινή ζωή και αναβαθμισμένα τουριστικά αξιοθέατα. Είναι γεγονός ότι η Ασία δεν επαναπαύεται στις δάφνες της.
Πού εστιάζεται το ενδιαφέρον των Ελλήνων τουριστών (Σε ποιες πόλεις και για ποιό λόγο)
Όπως σας είπα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Ελλήνων παραμένουν οι εξωτικοί προορισμοί της Ασίας συμπεριλαμβανομένης βεβαίως και της Κίνας με κύριους προορισμούς το Πεκίνο και τη Σαγκάη. Πέραν από το τουριστικό ενδιαφέρον βεβαίως μεγάλο ρόλο στην επιλογή αυτή αποτελεί το οικονομικό θέμα. Στην Ασία το ευρώ παίρνει αξία, όπου το κόστος για 5στερο ξενοδοχείο είναι κατά πολύ χαμηλότερο από το αντίστοιχο κόστος στην Ευρώπη. Το ίδιο ισχύει για τη διατροφή, τη διασκέδαση αλλά και για τα αεροπορικά ναύλα.
Σε ποιες πόλεις εστιάζεται το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών
Στο επίκεντρο του διεθνούς επιχειρηματικού ενδιαφέροντος παραμένει η Κίνα με επιχειρηματικά κέντρα την Καντόνα, το Χονγκ-Κονγκ και την Σενζέν. Οι αεροπορικές εταιρίες το γνωρίζουν για αυτό και παρουσιάζεται μια εντατική επέκταση των δρομολογίων προς την Κίνα. Από τα σημαντικότερα δε επιχειρηματικά γεγονότα είναι οι μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις προϊόντων που πραγματοποιούνται στην Κίνα τον Οκτώβριο και τον Απρίλιο και που συγκεντρώνουν εκατομμύρια επιχειρηματικούς επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Ποιοι, κατά τη γνώμη σας, είναι οι ανερχόμενοι νέοι προορισμοί της Ασίας;
Το Βιετνάμ και η Καμπότζη αποτελούν πόλο έλξης ολοένα και περισσότερων επισκεπτών καθώς είναι οικονομικοί προορισμοί με ανεξάντλητο φυσικό πλούτο. Το Ανόι, η Σαϊγκόν και το Ντανάγκ στο Βιετνάμ καθώς και η Πνομ-Πεγχ και η Σιαμ Ρεπ στην Καμπότζη είναι οι πόλεις με τα σημαντικότερα αξιοθέατα.
Πως αντιμετωπίζετε τον ανταγωνισμό, εμπλουτίζοντας το προϊόν της προς τους πελάτες;
Είναι γνωστό ότι η Singapore Airlines είναι η κορυφαία εταιρία σε επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών και προϊόντων. Προς αυτήν την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε ενισχύοντας ολοένα και περισσότερο υπηρεσίες εδάφους αλλά και εν πτήση όπως είναι το πολυβραβευμένο μας σύστημα ψυχαγωγείας KrisWorld το οποίο αποτελεί ένα από τα δυναμικότερα και πιο ευέλικτα συστήματα ψυχαγωγίας σε αεροσκάφος που υπάρχει σήμερα.
Μιλήστε μας λίγο για τις σουίτες του Α380...
Με ανέσεις που ξεπερνούν αυτές της Πρώτης Θέσης, οι Σουίτες της Singapore Airlines αποτελούν μια ξεχωριστή κατηγορία στο επίπεδο της πολυτέλειας και του απομονωμένου προσωπικού χώρου. Οι νέες σουίτες της Singapore Airlines σχεδιάστηκαν από τον πρωτοπόρο Γάλλο σχεδιαστή πολυτελών κότερων Jean-Jacques Coste, της Coste Design και κατασκευάστηκαν από την Jamco Corporation της Ιαπωνίας και την Sicma Aero Sea της Γαλλίας. Το κάθισμα σε κάθε σουίτα της Singapore Airlines έχει πλάτος σχεδόν ένα μέτρο (με αναδιπλούμενο στήριγμα του βραχίονα) και είναι πλήρως προσαρμόσιμο από έναν εύχρηστο πίνακα ελέγχου από όπου μπορεί κανείς να ρυθμίσει τη θέση του ανάλογα με το εάν θέλει να κάθεται ή να ξαπλώνει. Όταν ο επιβάτης επιθυμεί να κοιμηθεί, το πλήρωμα καμπίνας θα μετατρέψει το κάθισμα σε κρεβάτι με πλήρεις διαστάσεις και βελούδινο στρώμα, το οποίο συνοδεύεται από ένα πλούσιο πουπουλένιο πάπλωμα και μαξιλάρια, όλα σχεδιασμένα από τον γνωστό γαλλικό οίκο μόδας, Givenchy. Το κρεβάτι είναι μεμονωμένα σχεδιασμένο σε κάθε Σουίτα και η μετατροπή του δεν εξαρτάται από το κάθισμα. Χρησιμοποιώντας διαφορετικές επιφάνειες καθίσματος και κρεβατιού, ο έξυπνος σχεδιασμός προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν τις αγαπημένες τους στάσεις ύπνου, ενώ τους επιτρέπει να κάθονται αναπαυτικά στο κρεβάτι για να διαβάσουν ή να παρακολουθήσουν ταινία στην ατομική LCD οθόνη 23'' (οθόνη υγρών κρυστάλλων). Για όσα ζευγάρια ταξιδεύουν, τα κρεβάτια ανάμεσα σε δύο καθίσματα μπορούν προαιρετικά να γίνουν διπλό κρεβάτι! Τι έχετε να πείτε γι' αυτό;
Υπάρχουν κάποιες προωθητικές ενέργειες της Singapore Airlines για την ελληνική αγορά; Χρειάζονται ή υπάρχει επάρκεια πληρότητας;
Ο ανταγωνισμός προς την Ασία είναι πολύ μεγάλος. Κατά την χαμηλή π;ερίοδο υπάρχουν πολλές ειδικές προσφορές δίνοντας την ευκαιρία στους ταξιδιώτες να επισκεφθούν την Ασία για αναψυχή σε πολύ καλές τιμές. Επίσης, πολύ καλές ευκαιρίες υπάρχουν κατά καιρούς για αγορά ναύλων μέσω του internet στη σελίδα www.singaporeaire.gr
Πιστεύετε ότι οι τιμές είναι προσιτές για την ελληνική αγορά και πόση ζήτηση υπάρχει για εισιτήρια Business και Α Class;
Αναμφίβολα οι τιμές είναι πολύ πιο προσιτές συγκριτικά με αντίστοιχους ναύλους προς ευρωπαϊκούς προορισμούς. Για να σας φέρω ένα παράδειγμα, η τιμή της Business Class για μια πτήση 15 ωρών από Αθήνα προς Χονγκ Κονγκ μετ' επιστροφής είναι περίπου στα 2.000 ευρώ, όταν το κόστος για ένα ταξίδι 4 ωρών σε Business Class από Αθήνα Λονδίνο μετ' επιστροφής φτάνει τα 1.000 ευρώ. Όσον αφορά στο θέμα του επιπέδου υπηρεσιών είναι διεθνώς γνωστό ότι η Business Class και η First Class της Singapore Airlines είναι κορυφαίες.
Η θέση Raffles, η επιχειρηματική θέση της Singapore Airlines είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη ως η επιτομή της επιχειρηματικής ταξιδιωτικής θέσης. Σίγουρα αυτό είναι το καμάρι σας!
Η Πρώτη Θέση της Singapore Airlines προσφέρει την καλύτερη εμπειρία ταξιδιού στον κόσμο. Ενδεικτικά θα σας αναφέρω ότι το νέο δερμάτινο κάθισμα της Πρώτης Θέσης πλάτους 35 ιντσών είναι το πιο ευρύχωρο κάθισμα πρώτης θέσης που έχει παρουσιαστεί ποτέ από εμπορική αεροπορική εταιρία. Επίσης, αποτελεί την απόλυτη πλατφόρμα για την απόλαυση των εξαιρετικών δυνατοτήτων του συστήματος ψυχαγωγίας KrisWorld προσφέροντας μια οθόνη LCD 23 ιντσών και χώρο εργασίας εξοπλισμένο με θύρες USB και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και νέα ακουστικά ενεργής μείωσης θορύβου.
Tα τελευταία χρόνια λανσάρετε το πακέτο Singapore Stopover για την προσέλκυση ταξιδιωτών. Πόση απήχηση έχει από την εποχή που λανσαρίστηκε στην αγορά και τι ακριβώς περιλαμβάνει;;
Το Singapore Stopover είναι ένα πρόγραμμα με τρομερή απήχηση. Παρέχεται μέσω των τουριστικών πρακτόρων και δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες που ταξιδεύουν με την Singapore Airlines προς προορισμούς πέραν της Σιγκαπούρης να σταματήσουν στη Σιγκαπούρη όσες μέρες θέλουν και να απολαύσουν ειδικές τιμές σε πολυτελή ξενοδοχεία, 50% έκπτωση σε όλα τα a la cart μενού των ξενοδοχείων της Σιγκαπούρης, δωρεάν μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο, δωρεάν ξενάγηση στα αξιοθέατα της πόλης με το λεωφορείο Hop-on-Bus, ελεύθερη είσοδο σε επτά από τα σημαντικότερα αξιοθέατα, όπως το Sentoza Island, στο Ζωολογικό κήπο της πόλης και πολλά άλλα.
Ποια είναι τα προτερήματα της Ασίας ως τουριστικός προορισμός σε σύγκριση με την Αμερική ή την Ευρώπη;
Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι στη Ασία το ευρώ παίρνει αξία. Πρόκειται για μια τουριστική αγορά όπου μπορεί κανείς να απολαύσει υπηρεσίες υψηλότατου επιπέδου σε πάρα πολύ χαμηλές τιμές συγκριτικά με την Ευρώπη. Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι στους εξωτικούς προορισμούς της Ασίας το καλοκαίρι κρατά 12 μήνες. Άρα μπορεί κάποιος να ταξιδέψει όποτε το επιθυμεί και το κυριότερο, αυτά που θα πληρώσει θα αξίζουν πραγματικά τα χρήματά τους!