Τη μερίδα του λέοντος στην εκμετάλλευση των άγονων γραμμών ανέλαβε η Olympic Air. Μετά την ολοκλήρωση του μειοδοτικού διαγωνισμού που πραγματοποίησε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για την ανάθεση των 24 επιδοτούμενων αεροπορικών δρομολογίων της λεγόμενης άγονης γραμμής για τα επόμενα δύο χρόνια, η Olympic Air ανέλαβε συνολικά 9 δρομολόγια με τις υπόλοιπες 4 εταιρίες να μοιράζονται τα υπόλοιπα.
Aπό την 1η Απριλίου 2010 η Olympic Air θα εκτελεί συνολικά 9 δρομολόγια με αντίτιμο 38,224 εκατ. ευρώ. Οι γραμμές είναι από Αθήνα προς Αστυπάλαια, Λέρο, Μήλο, Νάξο, Πάρο, Κάλυμνο και από Ρόδο προς Κάρπαθο, Κάσο, Σητεία, Κω, Λέρο, Αστυπάλαια και Καστελόριζο.
Επίσης, η Athens Airways θα εκτελεί 9 δρομολόγια με πολύ χαμηλότερο, όμως, οικονομικό αντιστάθμισμα, που φτάνει τα 4,48 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τα δρομολόγια από Αθήνα προς Ικαρία, Κύθηρα, Κάρπαθο, Σκιάθο, Σκύρο, καθώς και Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος, Αλεξανδρούπολη - Σητεία, Ακτιο - Σητεία, και Θεσσαλονίκη - Σκύρος.
Η Aegean Airlines αναλαμβάνει χωρίς αντίτιμο τα 4 δρομολόγια Αθήνα - Σητεία, και Θεσσαλονίκη προς Κέρκυρα, Καλαμάτα και Σάμο και, επίσης χωρίς επιδότηση, η Αstra Airlines το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Χίος.
Η Sky Express θα εκτελεί το δρομολόγιο Κέρκυρα - Ακτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος έναντι 1,45 εκατ. ευρώ.
Η ετήσια δαπάνη για την επιδότηση των άγονων γραμμών φτάνει πλέον τα 22 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά 12,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με την επιδότηση που έδινε το Δημόσιο, όταν τα δρομολόγια εκτελούνταν από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Συνολικά για τα δύο χρόνια το κόστος των επιδοτήσεων υπολογίζεται στα 44,1 εκατ. ευρώ.