Η Singapore Airlines (SIA) εγκαινιάζει τη νέα διαφημιστική της καμπάνια με κεντρικό μήνυμα 'The Lengths We Go To' («Μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε»), η οποία προβάλει την ακλόνητη δέσμευση της εταιρίας να τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο όλων των δράσεών της, ανεξαρτήτως κατηγορίας θέσης. Η διεθνής αυτή καμπάνια –που θα προβληθεί στην τηλεόραση, στον Τύπο και σε ψηφιακά μέσα- και εστιάζει στα όσα είναι διατεθειμένη να κάνει η αεροπορική εταιρία ώστε ο κάθε πελάτης της να νιώθει ξεχωριστός.
Η καμπάνια στηρίζεται στα ευρήματα έρευνας παγκόσμιας εμβέλειας που ξεκίνησε πέρσι η SIA προκειμένου να εντοπίσει τις δράσεις Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας που θα την έκαναν να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες. Στην αξιολόγηση της εκστρατείας, την οποία διεξήγαγε το δημιουργικό τμήμα της TBWA, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με πελάτες διαφορετικών ηλικιών, εισοδήματος και φύλου.
Ο Εκτελεστικός Εμπορικός Αντιπρόεδρος της Singapore Airlines κ.Mak Swee Wah, αναφέρθηκε στο σκεπτικό της εκστρατείας: «Το να νιώθει ο επιβάτης μας σαν στο σπίτι του όταν πετάει με εμάς αποτελούσε πάντα ακρογωνιαίο λίθο της φιλοσοφίας μας. Οι προτιμήσεις των πελατών μας τοποθετούνταν ανέκαθεν στο επίκεντρο των προσπαθειών μας κάθε φορά που επιμελούμασταν νέα προϊόντα παγκόσμιας εμβέλειας. Η νέα διαφημιστική καμπάνια έρχεται να επισφραγίσει αυτή μας τη δέσμευση».
Επιτομή των προσπαθειών της Singapore Airlines να προσφέρει στους πελάτες την απόλυτη ταξιδιωτική εμπειρία αποτελεί το «Κορίτσι της Singapore», που παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και στα τρία σποτ.
«Τα σενάρια των διαφημιστικών σποτ αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας να παράσχουμε εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες μας· το «Κορίτσι της Singapore» συμβολίζει τις αξίες και τις δράσεις που αναλαμβάνουμε προκειμένου οι επιβάτες μας να νιώθουν σε κάθε πτήση σαν στο σπίτι τους. Οι αξίες που αντιπροσωπεύει -με κυρίαρχες την ευγένεια και τη φροντίδα για το συνάνθρωπο- είναι ιδιαίτερα επίκαιρες. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο γίνεται ακόμα πιο σημαντικό το να θέσουμε ως βασικό στοιχείο διαφοροποίησής μας την αριστεία στις υπηρεσίες μας» προσέθεσε ο κ. Mak.
Τα γυρίσματα των τριών διαφημιστικών σποτ πραγματοποιήθηκαν στην τοποθεσία Fujian της Κίνας, Γλασκόβη της Σκωτίας και Βενετία της Ιταλίας, και ολοκληρώθηκαν με τη συνεργασία τοπικών τηλεοπτικών συνεργείων στα οποία συμμετείχαν εκατοντάδες άνθρωποι. Το πρώτο διαφημιστικό σποτ συμβολίζει τον τρόπο με τον οποίο η SIA προσαρμόζει τα ποιοτικά προϊόντα της στις ανάγκες των πελατών της. Για το σκηνικό επιλέχθηκε μία φυτεία τσαγιού κι ένα τεϊοποτείο στην πόλη Fujian από όπου η SIA προμηθεύεται το τσάι γιασεμί που προσφέρει.