Ως η «Επίσημη Συνεργάτης Αεροπορική Εταιρεία» του UEFA EURO 2016 TM, η Turkish Airlines παρουσίασε πρόσφατα την καμπάνια «Meet Europe’s Best», προάγοντας το φίλαθλο πνεύμα και τις Ευρωπαϊκές κουλτούρες, λίγο πριν την έναρξη των αγώνων το προσεχές καλοκαίρι. Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικές διαφημίσεις, αεροσκάφη με μοναδικά χρώματα, σειρά διαγωνισμών με δωρεάν εισιτήρια, αλλά και microsite αποκλειστικά αφιερωμένο στην καμπάνια. Οι δραστηριότητες θα συνεχιστούν και κατά τη διάρκεια του τουρνουά, με προβολές αγώνων σε ζωντανή μετάδοση σε επιλεγμένα αεροσκάφη της Turkish Airlines, «Fan Zones» στις γαλλικές πόλεις που φιλοξενούν αγώνες, ενώ η παρουσία της Turkish Airlines θα είναι επίσης διακριτή σε δημοφιλή σημεία της πόλης του Παρισιού.
Ως η κορυφαία αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για πέμπτη συνεχή χρονιά*, και ο αερομεταφορέας που πετάει στους περισσότερους διεθνείς προορισμούς, η Turkish Airlines έχει δυναμική παρουσία σε σημαντικά αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα της Ευρώπης. Αυτό αντανακλάται και στην καμπάνια «Meet Europe’s Best», η οποία θα αναδείξει τους καλύτερους φιλάθλους της Ευρώπης, εκείνους που δείχνουν με κάθε τρόπο την αγάπη και το πάθος τους, για την εθνική τους ομάδα.
Η καμπάνια φιλοξενείται στο microsite MeetEuropesBest.com, ειδικά σχεδιασμένο για την υποστήριξη της πρωτοβουλίας. Το microsite θα δημοσιεύει αναρτήσεις από τους χρήστες των social media που θα χρησιμοποιούν το hashtag #EuropesBest. Οι φίλαθλοι θα ενθαρρύνονται να προβάλλουν τους μοναδικούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους στηρίζουν την ομάδα τους, χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο hashtag, έχοντας παράλληλα την ευκαιρία να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή και διπλά εισιτήρια για έναν αγώνα του UEFA EURO 2016 TM.
Για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την καμπάνια και την προβολή του διαγωνισμού, η Turkish Airlines συνεργάστηκε με το σκηνοθέτη μουσικών video clip του Χόλυγουντ Grady Hall, για τη δημιουργία επτά διαφημιστικών σποτ. Με τον τίτλο «Meet Europe’s Best», τα video clip προβάλλουν τον κόσμο των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών, σε συνδυασμό με τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρει η Turkish Airlines. Δείτε το βίντεο εδώ
Ο Ahmet Olmuştur, διευθυντής Μάρκετινγκ της Turkish Airlines, αναφέρει: «H καμπάνια «Meet Europe’s Best» είναι μια γιορτή τόσο του UEFA EURO 2016 TM αλλά και των φιλάθλων, οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο αυτού του τουρνουά. Από το microsite και τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, έως τις μοναδικές εμφανίσεις των αεροσκαφών και τους διαγωνισμούς δωρεάν εισιτηρίων, η Turkish Airlines θέλει να προσφέρει στους λάτρεις του ποδοσφαίρου την ευκαιρία να συμμετάσχουν στον εορτασμό, μαζί με άλλους φιλάθλους από όλη την Ευρώπη.»
Ως μία πρώτη γεύση των ενεργειών της για τους φιλάθλους, η αεροπορική εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα ένα ειδικά σχεδιασμένο εξωτερικά αεροσκάφος με θέμα το UEFA EURO 2016 TM, σε ένα από τα A330-300 τζετ της. Εδραιώνοντας τη διεθνή παρουσία της, το αεροπλάνο έχει ήδη μεταφέρει φιλάθλους σε πόλεις των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής, της Ασίας και της Αφρικής.
Η καμπάνια «Meet Europe’s Best» σχεδιάστηκε για να τονίσει τόσο τη θέση του τουρνουά, ως την κορυφαία διεθνή ποδοσφαιρική διοργάνωση της Ευρώπης, όπως και την επιτυχημένη πορεία της Turkish Airlines, ως την κορυφαία αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη*.
Επισκεφθείτε το MeetEuropesBest.com για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το #EuropesBest. Το microsite είναι επίσης διαθέσιμο στη Γαλλική και Τουρκική γλώσσα.