Μερικές φορές νομίζουμε ότι είμαστε εντελώς απροστάτευτοι απέναντι στις παρατυπίες ή παρανομίες των ξενοδόχων ή πάροχων τουριστικών υπηρεσιών. Φως αρχίζει να φαίνεται στο βάθος του τούνελ, καθώς το Υπουργείο Τουρισμού δημιουργεί διάφορες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Έτσι, για τους πελάτες των τουριστικών καταλυμάτων που θέλουν να διατυπώσουν κάποιο παράπονο σχετικά με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του καταλύματος στο οποίο διέμειναν για κάποιο χρονικό διάστημα, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και να αποστέλοντάς την ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Διαβάστε παρακάτω για το πώς θα εκφράσετε τα παράπονά σας...
Ο ΕΟΤ με δεδομένη την απαιτούμενη τεχνογνωσία και εμπειρογνωμοσύνη σε θέματα που σχετίζονται με τη γενικότερη λειτουργία των τουριστικών καταλυμάτων, μετά τη διαπίστευσή του από το ΕΣΥΔ ΑΕ, συμβάλλει αποτελεσματικά στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος συνεργαζόμενος στενά με όλους τους τουριστικούς επιχειρηματίες και φορείς του τουρισμού και διασφαλίζει μέσω των ειδικών ελέγχων από τους πιστοποιημένους επιθεωρητές του, τη συνεχή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στα κύρια και μη, τουριστικά καταλύματα της χώρας. Ήδη η αρμόδια Διεύθυνση Π.Ε.Ε.Α. διενεργεί σύμφωνα με την οριζόμενη στους Κανονισμούς Πιστοποίησης και το Εγχειρίδιο Ποιότητας ελέγχους με τους οποίους διαπιστώνεται το σύνολο των μορίων που απαιτείται για την κατάταξη αυτών σε κατηγορίες αστεριών ή κλειδιών.
Επειδή όμως, "Και ο Άγιος φοβέρα θέλει..." όπως λέει σοφά ο λαός, θα ήταν ενδιαφέρον να μας ενημερώνετε για την έκβαση της επιστολής σας, αν και εφόσον αποφασίσετε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία...