Με αύξηση κύκλου εργασιών κατά 17% και κατά 15% στις πληρότητες, έναντι του 2010, κλείνει το 2011 για τα 19 ξενοδοχεία, που ελέγχει ο όμιλος Louis Hotels σε Ελλάδα και Κύπρο, όπως ανέφεραν σε συνάντηση με τουριστικούς συντάκτες η γενική διευθύντρια Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του ομίλου κυρία Πόπη Τάντα και ο διευθυντής επικοινωνίας κ.Μιχάλης Μαραθεύτης. Μάλιστα, η αύξηση της πληρότητας στην Ελλάδα έφτασε στο 23%, ενώ στην Κύπρο περιορίστηκε στο 11%. Σε απόλυτους αριθμούς, ο τζίρος των Louis Hotels εφέτος υπολογίζεται ότι θα προσεγγίσει τα 85 εκατ.ευρώ, από περίπου 72 εκατ.ευρώ πέρυσι.
Η σημαντική αύξηση στις οικονομικές επιδόσεις της αλυσίδας, σύμφωνα με την κυρία Τάντα, οφείλεται στη σταθερή πολιτική του ομίλου να επενδύει στην αναβάθμιση των μονάδων του, γεγονός που οδήγησε τόσο σε νέες, ποιοτικές, συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς του εξωτερικού, όσο και στα θετικά σχόλια των επισκεπτών, με συνακόλουθα διεθνή βραβεία για τα ξενοδοχεία. Πέρυσι το χειμώνα, η Louis Hotels διέθεσε 12 εκατ.ευρώ (από 6 εκατ.ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο) για τον περαιτέρω εκσυγχρονσιμό των μονάδων, ενώ μέχρι την έναρξη της επόμενης τουριστικής περιόδου θα διατεθούν ακόμη 2,5 - 3 εκατ. ευρώ. Συνολικά, η αλυσίδα έχει διαθέσει για επενδύσεις εκσυγχρονισμού των μονάδων της στην Ελλάδα περί τα 136 εκατ. ευρώ.
Μεταξύ των νέων συνεργασιών του ομίλου, ξεχωρίζει η συμφωνία δικαιόχρησης με τον μεγάλο τουριστικό οργανισμό της Γερμανίας REWE για το ξενοδοχείο Iti "Louis Grand" στην Κέρκυρα, που το ανέδειξε νούμερο 1 στον κόσμο στην ψηφοφορία των πελατών του ως προς το επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο του χρόνου θα προστεθούν 22 σουίτες με πισίνα. Από το 2011, εξάλλου, η συμφωνία με τον REWE επεκτείνεται και με το ξενοδοχείο "PrimaSol Louis Ionian Sun", πάλι στην Κέρκυρα.
Εφέτος, όπως είπε η κυρία Τάντα, ο όμιλος είχε θεαματική αύξηση στους Ρώσους πελάτες, ενώ αξιοσημείωτο ότι στις μονάδες των Ιονίων νησιών, για πρώτη φορά, υπήρξαν και Αλβανοί τουρίστες, υψηλού οικονομικού επιπέδου. Η κυρία Τάντα εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι και το 2012 θα είναι μια καλή χρονιά για τον όμιλο, καθώς η ανταγωνίστρια της χώρας μας Τουρκία εμφανίζεται πλέον ακριβότερος προορισμός.
Η Louis Hotels ενδιαφέρεται για την επέκταση της παρουσίας της στη χώρα μας με την ανάληψη του μάνατζμεντ ξενοδοχείων, που είναι η διεθνής τάση, τόσο σε παραθεριστικές περιοχές όσο και στα ξενοδοχεία πόλης, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τέλος, η Louis Cruises, που έχει τα δυο καλύτερά της κρουαζιερόπλοια με αφετηρία τον Πειραιά, είχε εφέτος διπλασιασμό στην πελατεία Ελλήνων, που έφτασαν τους 20.000.