Η Ferryscanner, κορυφαία πλατφόρμα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με έδρα στην Ελλάδα, ανακοινώνει τα αποτελέσματα της επιβατικής κίνησης για το καλοκαίρι του 2024. Παράλληλα, γιορτάζει την 6η επέτειό της στην αγορά, καταγράφοντας μια εντυπωσιακή πορεία που έχει καθιερώσει την εταιρεία ως βασικό παίκτη στο χώρο της έκδοσης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Top Destinations Greece GreekΣύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η Ferryscanner, οι δημοφιλέστεροι προορισμοί στην Ελλάδα για το καλοκαίρι του 2024 ήταν η Πάρος, η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Νάξος, η Τήνος, η Αίγινα, η Σύρος, η Μήλος, το Ηράκλειο και η Ίος. Ειδικότερα, η Τήνος κατατάσσεται ως ο προορισμός με την υψηλότερη προτίμηση από Έλληνες ταξιδιώτες, με το 78% των κρατήσεων να προέρχονται από το εσωτερικό της χώρας. Από την άλλη πλευρά, η Σαντορίνη υπήρξε η πιο δημοφιλής επιλογή για ξένους επισκέπτες, με εντυπωσιακό ποσοστό 80% των κρατήσεων να προέρχονται από το εξωτερικό.

Επιπλέον, η Ferryscanner σημείωσε μια εντυπωσιακή αύξηση στη ζήτηση για ευρωπαϊκούς ακτοπλοϊκούς προορισμούς κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2024. Οι ταξιδιώτες ανακάλυψαν νέους και συναρπαστικούς προορισμούς, με το Ελσίνκι, το Ταλίν, το Μπόντρουμ, το Μπάρι, τους Άγιους Σαράντα και το Μπρίντιζι να ξεχωρίζουν ως οι πιο δημοφιλείς επιλογές. Αυτή η τάση υπογραμμίζει την αυξανόμενη προτίμηση για μοναδικές και αναδυόμενες θαλάσσιες εμπειρίες, επιβεβαιώνοντας την επιθυμία των επιβατών για ποικιλία και ανακάλυψη νέων προορισμών.

Top Destinations Europe GreekΗ Ferryscanner παραμένει προσηλωμένη στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών και στη διασφάλιση μοναδικών θαλάσσιων ταξιδιών για εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως. Συμπληρώνοντας 6 χρόνια στην αγορά, η εταιρεία διατηρεί τη δέσμευσή της για καινοτομία και ποιότητα, εξασφαλίζοντας ότι κάθε ταξίδι είναι ξεχωριστό και αξέχαστο.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Ferryscanner αλλά και κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μπορείτε να βρείτε στο https://www.ferryscanner.com/

 

Η συμπεριφορά μας απέναντι στα ζώα δείχνει τον πολιτισμό και την παιδεία της κοινωνίας μας. Οφείλουμε να εμφυσήσουμε, ειδικά στα νέα παιδιά, στη νεολαία μας, μία νέα κουλτούρα με ιδεώδη και αξίες, σεβασμό στα ζώα, στο περιβάλλον, στον άνθρωπο. Η επιλογή της υιοθεσίας ενός αδέσποτου ζώου είναι πράξη σωτήρια, απαιτεί όμως σκέψη και ανάληψη ευθύνης. 

Ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου υλοποιεί και συνεχίζει να αναπτύσσει δράσεις, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού ώστε να διασφαλιστεί η ευζωία, καθώς και να περιοριστεί ο πληθυσμός των αδέσποτων ζώων του Δήμου. Στόχος μας είναι να βρούμε στα αδεσποτάκια του Δήμου το παντοτινό τους σπίτι για να μην παραμένουν σε χώρους προσωρινής φύλαξης. Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα ασφαλές και μόνιμο σπίτι, με μια οικογένεια που θα προσφέρει αγάπη και φροντίδα

Ας δώσουμε σε αυτά τα υπέροχα πλάσματα ό,τι έχουν στερηθεί, την αγάπη και τη θαλπωρή της δικής τους οικογένειας. Μέχρι να αδειάσουν οι δρόμοι και τα κλουβιά… Ανοίγουμε όλοι μαζί την αγκαλιά μας και σώζουμε ένα αδέσποτο

Ενδιαφέρεστε για υιοθεσία; Μπορείτε να υποβάλετε την αίτηση σας μέσω της εφαρμογής e-AITHMATA επιλέγοντας την κατηγορία Πράσινο Περιβάλλον και την υποκατηγορία "ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥ ΖΩΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ".

Υπεύθυνη υιοθεσιών αδέσποτων Δήμου Παλαιού Φαλήρου είναι ορισμένη με την Υπ Αρ 883/2023 Απόφαση Δημάρχου η κα Λέμη Αικατερίνη, τηλ. επικοινωνίας 6944205391

 

Η HOTREC,  ο συντονιστικός φορέας των ξενοδοχείων, εστιατορίων, καφετεριών και παρόμοιων επιχειρήσεων στην Ευρώπη, έδωσε στη δημοσιότητα την έρευνα για τα κανάλια διάθεσης δωματίων ξενοδοχείων στην Ευρώπη το 2024, η οποία εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις και τις τάσεις στον ευρωπαϊκό τομέα των καταλυμάτων και αποτυπώνει τους τρόπους με τους οποίους οι επισκέπτες πραγματοποιούν κρατήσεις σε ξενοδοχεία. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας επιβεβαιώνουν την ανάγκη για την ορθή εφαρμογή της Πράξης για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA), διασφαλίζοντας μια πιο δίκαιη και ισορροπημένη μεταχείριση των ξενοδόχων από τους Online Travel Agencies (OTAs).

Με τη συμμετοχή περισσότερων των 100 εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και την Τουρκία, ξεκίνησαν από τη Θεσσαλονίκη και συνεχίστηκαν στην Αθήνα οι εκδηλώσεις προβολής και προώθησης τουριστικών προορισμών της Τουρκίας. Οι εκδηλώσεις είχαν ως στόχο την προώθηση των πολιτιστικών διαδρομών της Τουρκίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Καππαδοκίας καθώς και την ανάπτυξη επιχειρηματικών σχέσεων της ελληνικής ταξιδιωτικής αγοράς με τους Τούρκους ομολόγους τους. 

Η Τουρκία, με τις ισχυρές τεχνολογικές υποδομές της, την εύκολη πρόσβαση και τα εξαιρετικά προηγμένα ψηφιακά τραπεζικά συστήματα και συστήματα πληρωμών, έχει ήδη γίνει δημοφιλής προορισμός για τους “ψηφιακούς νομάδες” τα τελευταία χρόνια. Με μια βίζα ψηφιακού νομά, οι επισκέπτες μπορούν να παρατείνουν τη διαμονή τους στην Τουρκία και να απολαύσουν τη ομορφιά της χώρας, ενώ κάνουν χρήση του διαδικτύου υψηλών ταχυτήτων και της κινητής τηλεφωνίας στις μεγάλες πόλεις της.

Η παράκτια περιοχή της Μαύρης Θάλασσας της Τουρκίας έχει συμπεριληφθεί στον κατάλογο των ταξιδιωτικών προορισμών του CNN Travel The Best Places to Visit in 2024 (Τα καλύτερα μέρη για να επισκεφθείτε το 2024), έναν κατάλογο που δημοσιεύεται ετησίως προκειμένου να παρουσιάσει διαφορετικές εναλλακτικές στους λάτρεις των ταξιδιών. Η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας και οι ακτές της που βρίσκονται στα βόρεια της Τουρκίας επαινέθηκαν για τη μοναδική γεωγραφία και το ιδιαίτερο κλίμα τους, τα ιστορικά μνημεία και τις κρυφές διαδρομές – αλλά και το νόστιμο τσάι.

Η RIGINOS, καταξιωμένη εταιρεία στον κλάδο του yachting, καταγράφει τις τάσεις και τις εξελίξεις στην αγορά του yachting για το 2023, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα αποτελεί τη χώρα με τον μεγαλύτερο αριθμό ιστιοπλοϊκών σκαφών διαθέσιμων προς ναύλωση. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των σκαφών προς ναύλωση στη χώρα μας άγγιξε τα 2.580 το 2023, με τα 740 εξ ’αυτών να είναι catamaran, ενώ, ακολουθεί η Κροατία με 2.100 σκάφη διαθέσιμα, εκ των οποίων τα 505 είναι catamaran. Επιπρόσθετα, στην ανατολική Μεσόγειο, η Ελλάδα κατέχει επάξια τη δεύτερη θέση των ναυλώσεων μετά την Κροατία.

Ο όμιλος webhotelier | primalres, ηγέτης στη διάθεση προηγμένων τεχνολογιών στο χώρο του Τουρισμού, διοργάνωσε με επιτυχία το πρώτο ετήσιο Travel Tech Forum στην Ελλάδα με θέμα «Knowledge as a catalyst for change» (Η γνώση ως καταλύτης για την αλλαγή), στο οποίο έδωσαν δυναμικό «παρών» σημαντικοί εκπρόσωποι από το χώρο της Φιλοξενίας. Συμβάλλοντας εδώ και 15 χρόνια στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων του κλάδου της Φιλοξενίας, ο όμιλος webhotelier | primalres με την υλοποίηση του Forum είχε στόχο να μοιραστεί την τεχνογνωσία του, αλλά και να παρουσιάσει εργαλεία και πρακτικές, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Από το βήμα του Forum διεθνή στελέχη των ηγετικών εταιρειών Google, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, Airbnb και Hotelbeds μοιράστηκαν τις τελευταίες πρωτοποριακές τάσεις του κλάδου.

Σε τί ποσοστό προβάλλονται υγιή, ρεαλιστικά πρότυπα στη μόδα κατά την άποψη του καταναλωτικού κοινού; Σύμφωνα με το GLAMI, την κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας και τη νέα έρευνα Fashion (Re)search σχεδόν οι μισές Ελληνίδες καταναλώτριες (47%) θεωρούν ουτοπικά τα standards ομορφιάς που έχουν καθιερωθεί και προβάλλονται από τα brands Μόδας και Ομορφιάς παγκοσμίως, με το 37% των ανδρών να συμφωνεί. Τα αποτελέσματα προέρχονται από την έρευνα ερωτηματολογίου *, που συμπλήρωσαν 2.301 Έλληνες χρήστες του GLAMI.gr και καθιστούν σαφές πως όσο πιο γρήγορα λάβουν υπόψιν οι εταιρίες μόδας την επιτακτική ανάγκη της συμπερίληψης, τόσο πιο εποικοδομητικό θα είναι αυτό για το χτίσιμο του πολυπόθητου brand loyalty.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr