Η SWISS κατόρθωσε να εκτελέσει τις πτήσεις το 2010 με κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,73 λίτρα για κάθε 100 επιβάτες ανά χιλιόμετρο - βελτίωση περίπου 3,9% από τα 3,88 λίτρα το 2009. Η μείωση αυτή είναι αποτέλεσμα των διάφορων οικολογικών προσπαθειών εκ μέρους της, SWISS, συμπεριλαμβανομένων δισεκατομμυρίων Ελβετικών φράγκων στην επένδυση σε νέας γενιάς αεροσκαφών.
"Η διατήρηση μιας υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον αποτέλεσε ακρογωνιαίο λίθο της εταιρικής μας κουλτούρας εδώ και πολλά χρόνια", σχολιάζει ο διευθύνων σύμβουλος της SWISS Harry Hohmeister. "Η σημαντική αυτή μείωση της κατανάλωσης κηροζίνης μας δείχνει πόσο σοβαρά λαμβάνουμε υπόψη μας το καθήκον μας να καταστήσουμε την μεταφορά όσον το δυνατόν πιο φιλική προς το περιβάλλον. Οι εκπομπές καυσίμων της SWISS είναι από τις χαμηλότερες στον κλάδο, και αυτό επιβεβαιώνει σε μας ότι οι επενδύσεις μας στην φροντίδα για το περιβάλλον αξίζουν τον κόπο".
H SWISS έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμων της ανά 100 χιλιόμετρα επιβατών άνω του 17% από το 2002, οπότε και ιδρύθηκε. Η αεροπορική εταιρία είναι επίσης σταθερά προσηλωμένη στο βελτιώσει περαιτέρω την οικολογική της απόδοση, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες χαμηλής εκπομπής και παίρνοντας όλα τα μέτρα που θα διασφαλίσουν την μεγαλύτερη πληρότητα επιβατών στις πτήσεις της. Για παράδειγμα, η SWISS ξεκίνησε ένα πρόγραμμα το 2009 για να αντικαταστήσει τα Airbus A330-200 του στόλου της με την προηγμένη γενιά των A330-300, που καταναλώνουν 12% λιγότερα καύσιμα ανά επιβάτη.
Βιώσιμη ανάπτυξη, με λιγότερο θόρυβο και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων.
Περίπου τα δύο τρίτα του συνόλου των επενδύσεων SWISS θα είναι αφιερωμένο στις τεχνολογικές καινοτομίες στα αμέσως επόμενα χρόνια. Αυτές οι επενδύσεις θα βοηθήσουν να μειωθούν ουσιαστικά οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τις εκπομπές θορύβου.
Από το 2014 και μετά, SWISS θα αντικαθιστά τα σημερινά της αεροσκάφη Avro της σειράς RJ100 μικρών αποστάσεων, με αεροσκάφη της νέας γενιάς CSeries Bombardier. Οι προδιαγραφές των κινητήρων τους είναι δύο φορές πιο αθόρυβοι με εκείνα των RJ100 και καίνε 25% λιγότερα καύσιμα. Η SWISS είναι η πρώτη εταιρία με την παραγγελία 30 αεροσκαφών CSeries, έτσι αποτελεί την κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη και την εισαγωγή των εν λόγω προηγμένων νέων περιφερειακών twinjet.