Η επιβεβαίωση αυτής της είδησης έγινε στο Αμβούργο την Πέμπτη 20 Μαϊου, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της τελευταίας έρευνας της Skytrax, μεταξύ 200 αεροπορικών εταιρειών σε όλον τον κόσμο. Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Άμπου Ντάμπι κέρδισε τρεις τίτλους για την Πρώτη Θέση στα Skytrax World Airline Awards, ύστερα από δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα σε σχεδόν 18 εκατομμύρια αεροπορικούς ταξιδιώτες ανά τον κόσμο, σε περισσότερες από 100 χώρες.
Η Etihad κέρδισε τα βραβεία για: Την Καλύτερη Πρώτη Θέση στον Κόσμο, Το Καλύτερο Κάθισμα Πρώτης Θέσης και Την Καλύτερη Υπηρεσία Τροφοδοσίας Εν Πτήσει (On board catering).
Ο Peter Baumgartner, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που κερδίσαμε αυτά τα τρία βραβεία για τη νέα και πρωτοποριακή Πρώτη Θέση μας και τις υπηρεσίες της, η οποία πλέον αναγνωρίζεται ως η καλύτερη στον κόσμο, από τους απόλυτους κριτές, τους αεροπορικούς ταξιδιώτες. “Το 2008 παρουσιάσαμε μια νέα Διακεκριμένη Θέση και κερδίσαμε το βραβείο Skytrax για την Καλύτερη Διακεκριμένη Θέση, οπότε είναι εξαιρετικά ικανοποιητικό, 12 μήνες μετά, να παρουσιάζουμε τη νέα σουίτα της Πρώτης Θέσης μας και να κερδίζουμε τα βραβεία για την Καλύτερη Πρώτη Θέση, Καλύτερο Κάθισμα Πρώτης Θέσης και Καλύτερη Υπηρεσία Τροφοδοσίας Εν Πτήσει (On board catering)”.
Ο Edward Plaisted, Πρόεδρος της Skytrax, δήλωσε: “Ήταν μια φανταστική τελετή απονομής βραβείων για την Etihad Airways, από την οποία έφυγε με το Βραβείο για την Καλύτερη Πρώτη Θέση στον Κόσμο, το Βραβείο για την Καλύτερη Υπηρεσία Τροφοδοσίας Εν Πτήσει (On board catering) και το Βραβείο για το Καλύτερο κάθισμα Πρώτης Θέσης, σαρώνοντας ξεκάθαρα στην κατηγορία ταξιδιού υψηλών προδιαγραφών.“Σε παγκόσμια βάση, μεταξύ 200 αεροπορικών εταιρειών, η Etihad Airways είναι στην 6η θέση στον κόσμο, ανεβαίνοντας μία θέση από την 7η στην οποία ήταν το 2009. Τα World Airline Awards είναι γνωστά ως «Η Επιλογή των Επιβατών», υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι η Etihad Airways ξεκάθαρα ικανοποιεί τους πιο απαιτητικούς κριτές – τους επιβάτες”.
Η Etihad επαναπροσδιόρισε την πολυτέλεια στα αεροπορικά ταξίδια το 2009 όταν αποκάλυψε τη νέα σουίτα της Πρώτης Θέσης. Η καμπίνα περιλαμβάνει 12 μεμονωμένες σουίτες, οι οποίες σχεδιάστηκαν για να παρέχουν στους πελάτες της Πρώτης Θέσης περισσότερη απομόνωση, μεγαλύτερη άνεση και επαυξημένο αποθηκευτικό χώρο. Κάθε ιδιωτική σουίτα είναι εξοπλισμένη με την δική της συρόμενη πόρτα και περιλαμβάνει προσωπική ντουλάπα και mini bar, καθώς και μια οθόνη LCD 23 ιντσών. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το καινοτόμο σύστημα E-BOX για να παρακολουθήσουν μια πλούσια γκάμα εκπομπών on-demand, ταινίες και παιχνίδια.
Η αεροπορική εταιρεία λάνσαρε το σκεπτικό της υπηρεσίας “Inspired Service” εν πτήσει και στο έδαφος, η οποία σκοπεύει να παρέχει στους επιβάτες της Πρώτης Θέσης υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις προσωπικές ανάγκες τους.
Το εσωτερικό της νέας καμπίνας της Πρώτης Θέσης δημιουργήθηκε από τεχνίτες κορυφαίων σχεδιαστών στον κόσμο, περιλαμβάνοντας ταπετσαρία από τα παγκοσμίου φήμης πολυτελή δέρματα Poltrona Frau, τα οποία επίσης χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων Ferrari.
Βασικά χαρακτηριστικά της καμπίνας της Πρώτης Θέσης περιλαμβάνουν:
√ Ιδιωτική σουίτα μήκους 2m, με επίπεδο κρεβάτι μήκους 2m και πλάτους 75cm,
√ Κάθε σουίτα διαθέτει συρόμενες πόρτες σε αραβικό στυλ
√ Προσωπική οθόνη τηλεόρασης/video 23 ιντσών, με σύστημα ψυχαγωγίας που επιτρέπει στους πελάτες να σταματούν, να «προχωρούν» μπροστά ή πίσω τις ταινίες συνολικής διάρκειας μέχρι και 600 ωρών, να παρακολουθούν τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα και να παίζουν παιχνίδια
-
√ Προσωπικό mini bar
-
√ Φωτιζόμενη ντουλάπα και προσωπικό καθρέπτη
√ Μηχανισμό massage ενσωματωμένο στο κάθισμα, οσφυϊκή υποστήριξη και προσαρμοζόμενο στήριγμα για το κεφάλι
√ Ευρύχωρους αποθηκευτικούς χώρους όπου οι πελάτες μπορούν να τοποθετούν τα προσωπικά τους είδη
√ Δερμάτινη επένδυση επίπλων από την διεθνούς φήμης εταιρεία Poltrona Frau
-
√ Πολύ μεγάλο (61 cm x 63,5 cm) τραπέζι γεύματος με ξύλινο φινίρισμα
√ Υποδοχές ρεύματος ενσωματωμένες στο κάθισμα για ΗΥ, iPod, θύρες USB, θύρες Ethernet και πρίζες για ήχο
√ Πολυτελές αποδυτήριο με ολόσωμο καθρέπτη, ανυψωμένο νιπτήρα και δερμάτινο πτυσσόμενο κάθισμα
√ Πολυτελή μαλακά έπιπλα και επώνυμα προϊόντα φρεσκαρίσματος
Οι μακρινών και πολύ μακρινών αποστάσεων πτήσεις της Etihad Airways, προσφέρουν εν ώρα πτήσης τις καινοτόμες υπηρεσίες του Food and Beverage Manager. Πολλοί από αυτούς τους managers διαθέτουν εμπειρία πέντε αστέρων και είναι υπεύθυνοι για την ποιότητα, την παρουσίαση και την διανομή των τροφίμων και ποτών εν ώρα πτήσης, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η συνέπεια των υψηλών προδιαγραφών.
Στο έδαφος, οι πελάτες της Πρώτης Θέσης που ταξιδεύουν από την βάση της Etihad στο αεροδρόμιο του Άμπου Ντάμπι, μπορούν να εκμεταλλευτούν τις αποκλειστικές υπηρεσίες του concierge, ο οποίος διασφαλίζει ότι η λιμουζίνα με την οποία μεταφέρονται δωρεάν οι επιβάτες τους αποβιβάζει στην είσοδο του αεροδρομίου από όπου και συνοδεύονται γρήγορα στον χώρο check-in των επιβατών διακεκριμένων θέσεων που διαθέτει η αεροπορική εταιρεία.
Η αεροπορική εταιρεία διαθέτει επίσης πολυτελή σαλόνια αναμονής για την Πρώτη και την Διακεκριμένη Θέση, τόσο στο Terminal 1 όσο και στο Terminal 3 του αεροδρομίου του Άμπου Ντάμπι, όπου οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν μια σειρά από υπηρεσίες που περιλαμβάνουν εξαιρετικά γεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, χώρους συσκέψεων, περιποιήσεις στο Six Senses Spa και champagne bar.