Online check-in. Το πρώτο πλήρες επικλινές κάθισμα-κρεβάτι στον κόσμο. Η τελευταία δεκαετία ήταν σίγουρα η πιο περιπετειώδης και επαναστατική περίοδος στην ιστορία των αεροπορικών μεταφορών. Με την νέα δεκαετία να ξεκινά, η British Airways κάνει μια αναδρομή στις καινοτομίες που έφερε η τελευταία δεκαετία καθώς και στα ορόσημα της εταιρείας. Ακολουθούν μερικά από τα πιο πρωτοποριακά γεγονότα των τελευταίων δέκα ετών.
Η British Airways λανσάρει το πρώτο επικλινές κάθισμα-κρεβάτι στον κόσμο στη Business Class (2000)
Η έναρξη της νέας δεκαετίας έφερε μια νέα εποχή ανέσεων για τους επιβάτες της British Airways με την παρουσίαση του πρώτου επικλινούς καθίσματος-κρεβάτι στην Business class. Προς το τέλος του ίδιου έτους, η ανανεωμένη καμπίνα της First προσέφερε στους επιβάτες της βελτιωμένα μαξιλάρια, κουβέρτες, καθώς επίσης και δυνατότητα χρήσης τηλεφώνου και φόρτισης φορητού υπολογιστή. Θέλοντας να προωθήσει ακόμη περισσότερο την καινοτομία και τα αυξημένα επίπεδα εξυπηρέτησης, η British Airways πρόκειται να παρουσιάσει τον Φεβρουάριο του 2010 την ανανεωμένη, προηγμένης τεχνολογίας σουίτα της First Class.
Online check-in (2001)
Το 2000 η εταιρεία παρουσίασε τους μηχανισμούς εξυπηρέτησης online check in, που πλέον διατίθενται στο 97% των πτήσεων της British Airways. Συνολικά 25.000 επιβάτες επιλέγουν καθημερινά να κάνουν check in μέσω του ba.com, μειώνοντας σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο και το στρες που επιφέρει ένα ταξίδι. Όντας η καινοτομία της δεκαετίας, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Business and Travel Meetings Show, το online check in επιτρέπει στους επιβάτες να φτάνουν στο αεροδρόμιο έτοιμοι να ταξιδέψουν, αφού χρειάζεται μόνο να αφήσουν τις αποσκευές τους στα ειδικά διαμορφωμένα σημεία και να προχωρήσουν στον έλεγχο ασφαλείας.
Ba.com (1995 - σήμερα)
Αυτή η δεκαετία είδε την εξέλιξη του ba.com σε ένα one-stop shop για τους επιβάτες της εταιρείας, δίνοντάς τους ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο του ταξιδιού τους. Η ιστοσελίδα έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στο πέρασμα της δεκαετίας, με περίπου 2.5 εκατομμύρια άτομα να την επισκέπτονται κάθε εβδομάδα. Η ιστοσελίδα, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί το 1995, διατίθεται σε 11 κύριες γλώσσες και ψηφίστηκε ως η “Καλύτερη Ιστοσελίδα Αεροπορικής Εταιρείας” στα Βραβεία Travolution 2008. Η ιστοσελίδα δίνει επίσης την δυνατότητα στους επιβάτες να πραγματοποιήσουν κρατήσεις, να διαχειριστούν την κράτησή τους, να κάνουν online check in κ.α. Το 2009, η ιστοσελίδα της εταιρείας εισήγαγε μια δυναμική πλατφόρμα κράτησης πακέτων διακοπών, προσφέροντας έτσι στους επιβάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν κρατήσεις ξενοδοχείων, να ενοικιάζουν αυτοκίνητα και να αγοράζουν εισιτήρια για αξιοθέατα, ώστε να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία μέσα από μία μόνο ιστοσελίδα.
Παρουσίαση της online κάρτας επιβίβασης (2004)
Η British Airways παρουσιάζει, το 2004, τη νέα, online κάρτα επιβίβασης, επιτρέποντας στους επιβάτες να τυπώνουν την κάρτα επιβίβασης από το σπίτι τους. Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε ποσοστό μεγαλύτερο του 95% των δρομολογίων της εταιρείας, ενώ πλέον, περισσότερο από το 70% των επιβατών της British Airways που ταξιδεύουν από το Heathrow κάνουν check in ηλεκτρονικά ή τυπώνουν την κάρτα επιβίβασης μόνοι τους στο ba.com.
Mobile check-in (2008)
Συμπληρώνοντας την επαναστατική τεχνολογία του Online check in, η British Airways παρουσίασε το 2008 το check in μέσω κινητού, για όσες συσκευές διαθέτουν ασύρματη σύνδεση στο internet. Η δωρεάν υπηρεσία διατίθεται σε 11 γλώσσες και δεν χρειάζεται χρήση επιπρόσθετου λογισμικού. Με την εγγραφή στο www.ba.com/mobile και με την βοήθεια ενός κινητού που διαθέτει ασύρματη σύνδεση, οι επιβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα της British Airways και να επιλέξουν τις θέσεις τους και να κάνουν check in για τις επιλεγόμενες πτήσεις τους. Η British Airways ήταν η πρώτη εταιρεία στην Βρετανία που προσέφερε mobile check in σε 11 γλώσσες και η επιτυχία συνεχίστηκε με το iPhone, αφού μέσω της εφαρμογής, οι επιβάτες είναι σε θέση να κάνουν check in μέσω των συσκευών τους.
Επαναπροσδιορισμός της ταξιδιωτικής εμπειρίας – η γέννηση του Terminal 5 (2008)
Το Terminal 5 του Heathrow ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2002 και λειτούργησε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2008. Το νέο terminal της εταιρείας επαναπροσδιόρισε της ταξιδιωτική εμπειρία, επιδιώκοντας να αντικαταστήσει τις ουρές, τον συνωστισμό και το άγχος της αναμονής με περισσότερο χώρο, φως και ηρεμία. Το T5 διαθέτει 100 κομψά καταστήματα και εστιατόρια, καθώς επίσης και το Galleries Lounge, ένα από τα μεγαλύτερα συγκροτήματα lounges με champagne bars και υπηρεσίες spa, ειδικά διαμορφωμένες για business ταξιδιώτες. Κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, από το T5 πέρασαν πάνω από 20 εκατομμύρια επιβάτες, οι οποίοι απόλαυσαν αναβαθμισμένες υπηρεσίες και πλέον το 92% των πτήσεων της British Airways από το Λονδίνο πραγματοποιούνται από το Terminal 5.
Συνδεσιμότητα εν πτήσει (2009)
Το 2009 έφερε την προσθήκη της δυνατότητας πρόσβασης στο Internet σε υπερατλαντικά ταξίδια με την παρουσίαση του OnAir, μιας υπηρεσίας διαθέσιμης στις πτήσεις της British Airways μεταξύ του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης. Το OnAir, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά από την British Airways, προσφέρει πρόσβαση σε email, μηνύματα και το Internet μέσω των κινητών τηλεφώνων των επιβατών μόλις το αεροσκάφος αποκτήσει υψόμετρο 10.000 ποδιών, το οποίο συνήθως επιτυγχάνεται περίπου 10 λεπτά μετά την απογείωση.