Η Lufthansa και το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης ψηφίστηκαν στην κορυφαία θέση όσον αφορά τη διαχείριση των αποσκευών των επιβατών. Το επίτευγμα αυτό αναγνωρίστηκε με το βραβείο “2009 BIP Best Airport Award”, το οποίο καθιερώθηκε από την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA), η οποία εξετάζει τακτικά τις διαδικασίες διαχείρισης αποσκευών για τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου, στα πλαίσια του Προγράμματος Βελτίωσης Διαχείρισης Αποσκευών (BIP).
Με την επιβράβευση αυτή υπογραμμίζονται οι εκτενείς προσπάθειες που κατεβλήθησαν από κοινού από τη Lufthansa και την εταιρία Fraport στον τομέα αυτό. Οι επιβάτες της Lufthansa έχουν επωφεληθεί, κυρίως από τις βελτιωμένες διαδικασίες διαχείρισης των αποσκευών στο αεροδρόμιο.Οι ελεγκτές της IATA εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από τις επιδόσεις στη μεταφορά αποσκευών σε κρίσιμες χρονικά συνθήκες για τους επιβάτες σε μετεπιβίβαση, που αντιστοιχούν σε ποσοστό 70% των επιβατών της Lufthansa στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, μεγαλύτερο κόμβο της αεροπορικής εταιρίας. Στη βάση που αφορά ακρίβεια δεδομένων πτήσης και δρομολόγιο επιβάτη, η Lufthansa αναγνωρίζει πολύ σύντομους χρόνους μετεπιβίβασης εξαιτίας, για παράδειγμα, καθυστερήσεων που οφείλονται σε κακές καιρικές συνθήκες ή συμφόρηση εναέριου χώρου. Οι αποσκευές που ανήκουν σε επιβάτες που επηρεάζονται από τέτοιες συνθήκες δεν εισάγονται όπως όλες στον ιμάντα μεταφοράς αποσκευών, αλλά συλλέγονται απευθείας από την εισερχόμενη πτήση από το προσωπικό, που τις μεταφέρει με αυτοκίνητο στην πτήση ανταπόκρισης. Έτσι, έως και 1.500 αποσκευές ημερησίως και οι ιδιοκτήτες τους καταφέρνουν να προλάβουν έγκαιρα την ανταπόκριση. Από τη μια πλευρά, αυτό σημαίνει 1.500 περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες, Από την άλλη, αποφεύγοντας τις δαπάνες επιστροφής αποσκευών που πήραν λάθος κατεύθυνση πίσω στους επιβάτες, η Lufthansa εξοικονομεί ετήσιες δαπάνες που ανέρχονται σε διψήφιο νούμερο εκατομμυρίων ευρώ.Οι διαρκείς βελτιώσεις στη διαχείριση των αποσκευών αποδίδουν και σε άλλους τομείς. Ο αριθμός τεμαχίων αποσκευών που προσωρινά αποκλίνουν της ορθής πορείας στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης έχει μειωθεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 40% από το 2007. Επί του παρόντος, ο Κατάλογος Ξεχασμένων/ Παρατημένων Αποσκευών (Left Behind Index (LBI), με άλλα λόγια το ποσοστό αποσκευών που έτυχαν λανθασμένης διαχείρισης, ανέρχεται σε 1,3% και είναι επομένως σημαντικά χαμηλότερο από οποιοδήποτε άλλο συγκρίσιμο μεγάλο αεροδρόμιο της Ευρώπης, όπως το Παρίσι ή τη Μαδρίτη. Η Lufthansa εντοπίζει σχεδόν όλες τις προσωρινά απολεσθείσες αποσκευές εντός μίας ή δύο ημερών και τις παραδίνει δωρεάν στη διεύθυνση επιλογής του επιβάτη. Οι έλεγχοι που διενεργούνται από την ΙΑΤΑ στα πλαίσια των BIP Best Airport Awards είναι πολύ λεπτομερείς. Συνολικά, 150 ξεχωριστά σημεία σε 22 ουσιώδεις διαδικασίες μεταφοράς αποσκευών μπαίνουν κάτω από το μικροσκόπιο.