Αυτό το καλοκαίρι, οι πιλότοι και το προσωπικό της Ryanair στο Βέλγιο, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ιταλία θα προβούν σε απεργίες στις 25 και 26 Ιουλίου, κάτι το οποίο προβλέπεται να προκαλέσει πολλά προβλήματα στους ταξιδιώτες. Για αυτό το λόγο η AirHelp δημοσίευσε ένα δελτίο τύπου με πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών για αποζημίωση σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσεων.

Οι επιβάτες θα υποστούν τις συνέπειες των απεργιών του προσωπικού της Ryanair αυτό το καλοκαίρι. Μετά την επιβεβαίωση των απεργιών στην Ιρλανδία στις 12 Ιουλίου, έχει φθάσει στο φως ότι δεν έχει επιτευχθεί συμφωνία με τα συνδικάτα των πιλότων, γεγονός που σημαίνει ότι θα προβούν σε απεργίες τον Ιούλιο σε όλη την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τις Κάτω Χώρες και το Βέλγιο. Το γερμανικό σωματείο VereinigungCockpit, που εκπροσωπεί τους πιλότους, δεν έχει ακόμη καταλήξει σε συμφωνία η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο επίπονη απεργία τον Αύγουστο στη Γερμανία, εάν δεν επιτευχθεί συμφωνία μέχρι τα τέλη Ιουλίου.

RYANAIR2Η Χρύσα Πομόνη, ειδικός δικαιωμάτων των επιβατών στην AirHelp *, την κορυφαία εταιρία αποζημίωσης πτήσεων παγκοσμίως, εξηγεί: "Οι πτήσεις της Ryanair θα διαταραχθούν στις 25 και 26 Ιουλίου λόγω των αερομεταφορικών απεργιών μετά από αποτυχημένες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα Sitcpla, SNPVAC, CNE / LBC και UILTASPORTI και τις πιλοτικές απεργίες στην Ιρλανδία. Εάν οι πιλότοι στη Γερμανία ακολουθήσουν το παράδειγμα, αναμένονται περαιτέρω απεργίες τον Αύγουστο σε όλη τη Γερμανία. Οι απεργίες των πτήσεων είναι η συνέπεια των αιτημάτων του προσωπικού να σταματήσει την απασχόληση σύμφωνααποκλειστικά με το ιρλανδικό δίκαιο. Οι επηρεαζόμενοι επιβάτες των οποίων οι πτήσεις φθάνουν στον προορισμό λόγω πιθανής απεργίας με καθυστέρηση τουλάχιστον τριών ωρών μπορούν να δικαιούνται αποζημίωση έως και € 600 ανά άτομο. Αυτό ισχύει και για τους ταξιδιώτες των οποίων η πτήση Ryanair ακυρώνεται εάν ενημερωθούν για την ακύρωση της πτήσης τους λιγότερο από 14 ημέρες πριν από την πραγματική ημερομηνία αναχώρησης. "

Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων αποφάνθηκε ότι οι απεργίες προσωπικού των αεροπορικών εταιρειών δεν μπορούν να θεωρηθούν ως μια έκτακτη περίσταση, η οποία θα είχε απαλλάξει τις αεροπορικές εταιρείες από το καθήκον τους να καταβάλουν αποζημίωση σε όλους τους επιβάτες των πτήσεων αυτών.

"Για τους πελάτες της Ryanair, είναι πλέον σημαντικό να παρακολουθούν τις εξελίξεις και να ελέγχεται τακτικά η κατάσταση της πτήση τους. Οποιαδήποτε αναδρομολόγηση με λεωφορεία, τρένα ή άλλες πτήσεις δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να πραγματοποιηθεί χωρίς να ενημερωθεί η αεροπορική εταιρεία. Για μια καθυστέρηση άνω των πέντε ωρών η αεροπορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει στους επιβάτες την πλήρη τιμή του εισιτηρίου. Σε περίπτωση καθυστερήσεων άνω των δύο ωρών και σε απόσταση μεγαλύτερη των 1.500 χιλιομέτρων, η αεροπορική εταιρεία πρέπει επίσης να παρέχει στους επιβάτες στο αεροδρόμιο γεύματα και ποτά και με την επιλογή να πραγματοποιήσει δύο τηλεφωνικές κλήσεις ή να στείλει δύο e- mails ή φαξ. Εάν είναι απαραίτητο, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει επίσης να παρέχουν καταλύματα και να διευκολύνουν τη μεταφορά των επιβατών τους στο χώρο. Σας συμβουλεύουμε όλους να ζητήσετε από την αεροπορική εταιρεία υποστήριξη στο πρόβλημα σας. Η AirHelp υποστηρίζει τους επιβάτες για να πάρουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους και, αν χρειαστεί, αναλαμβάνει επίσης να «πάει» τις αεροπορικές εταιρείες στο δικαστήριο. "

Προβλήματα πτήσης: αυτά είναι τα δικαιώματα των επιβατών

airhelpapplicationΟι ακυρώσεις πτήσεων και οι καθυστερήσεις, ενδέχεται να επιτρέπουν στους επιβάτες που ταξιδεύουν προς την Ευρώπη με ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία, από την Ευρώπη με οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία, αποζημίωση έως 600 ευρώ ανά άτομο. Το ποσό της αποζημίωσης υπολογίζεται ανάλογα με την απόσταση της πτήσης. Το νόμιμο δικαίωμα αποζημίωσης εξαρτάται από την πραγματική καθυστέρηση στο σημείο άφιξης και από τον λόγο της ακυρωμένης ή καθυστερημένης πτήσης. Οι επηρεαζόμενοι επιβάτες μπορούν να εκδώσουν την αποζημίωσή τους αναδρομικά, συνήθως μέχρι τρία χρόνια μετά την ημερομηνία της πτήσης τους.Έκτακτες περιστάσεις, όπως οι κακές καιρικές συνθήκες ή οι ιατρικές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, μπορεί να οδηγήσουν στην απαλλαγή της αεροπορικής εταιρείας που λειτουργεί από το καθήκον της αποζημίωσης.

Ελέγξτε την αποζημίωσή σας ενώ βρίσκετε ακόμη στη πύλη

Με την εφαρμογή AirHelp, οι επηρεαζόμενοι επιβάτες μπορούν να ελέγξουν στο αεροδρόμιο εάν η καθυστερημένη ή ακυρωμένη πτήση τους δίνει δικαίωμα αποζημίωσης. Αρκεί η σάρωση της κάρτας επιβίβασης με τον εσωτερικό σαρωτή BoardingPassScaner. Στη συνέχεια, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν στην AirHelp να απαιτήσει την αποζημίωσή τους από την αεροπορική εταιρεία. Η εφαρμογή AirHelp [AIRHELP MOBILE APP] είναι διαθέσιμη δωρεάν από το GooglePlayStore και το AppleAppStore.

* Σχετικά με την AirHelp: Η AirHelp είναι η κορυφαία εταιρία αποζημίωσης καθυστερήσεων στον κόσμο, βοηθώντας τους επιβάτες να ζητήσουν αποζημίωση μετά από καθυστέρηση, ακύρωση ή άρνηση επιβίβασης. Από την έναρξη λειτουργίας της το 2013, η AirHelp έχει βοηθήσει περισσότερους από πέντε εκατομμύρια ανθρώπους να διεκπεραιώσουν διεκδικήσεις αποζημίωσης από αεροπορικές εταιρείες αξίας σχεδόν 300 εκατομμυρίων ευρώ σε συνολική αποζημίωση. Η AirHelp έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο, είναι παρούσα σε 30 χώρες, προσφέρει υποστήριξη σε 16 γλώσσες και απασχολεί περισσότερους από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr