Η Lufthansa υποβλήθηκε σε ενδιάμεση αξιολόγηση τρεις μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδιαδρόμου στον Διεθνή Αερολιμένα της Φρανκφούρτης. Από τις 21 Οκτωβρίου 2011, οι επιδόσεις στην ακρίβεια των αφίξεων παρουσίασαν αύξηση 14% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, διατηρώντας σταθερά επίπεδα άνω του 80%. Για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια, η Φρανκφούρτη μπορεί να συγκριθεί με τα επίπεδα διεθνών κόμβων, όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο/Heathrow και το Μόναχο, με τους οποίους το αεροδρόμιο αυτό βρίσκεται σε άμεσο ανταγωνισμόΥψηλότερα ποσοστά ακρίβειας πτήσεων και σημαντική μείωση εκπομπών CO2 σημειώνονται από την έναρξη λειτουργίας του νέου βορειοδυτικού αεροδιαδρόμου. Η Lufthansa υποβλήθηκε σε ενδιάμεση αξιολόγηση τρεις μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδιαδρόμου στον Διεθνή Αερολιμένα της Φρανκφούρτης.

Από τις 21 Οκτωβρίου 2011, οι επιδόσεις στην ακρίβεια των αφίξεων παρουσίασαν αύξηση 14% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, διατηρώντας σταθερά επίπεδα άνω του 80%. Για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια, η Φρανκφούρτη μπορεί να συγκριθεί με τα επίπεδα διεθνών κόμβων, όπως το Άμστερνταμ, το Λονδίνο/Heathrow και το Μόναχο, με τους οποίους το αεροδρόμιο αυτό βρίσκεται σε άμεσο ανταγωνισμό. Ωστόσο, η αυστηρή απαγόρευση νυχτερινών πτήσεων μετά τις 23.00, που επιβλήθηκε στη Φρανκφούρτη με την έναρξη λειτουργίας του νέου αεροδιαδρόμου αποδεικνύεται εξαιρετικά προβληματική, όχι μόνο για τις εμπορικές πτήσεις, αλλά και η ομαλή λειτουργία των επιβατικών δρομολογίων. Ως αποτέλεσμα, 19 πτήσεις χρειάστηκε να μετατεθούν για την επόμενη ημέρα παρά το γεγονός ότι, σε πολλές περιπτώσεις, το αεροσκάφος θα βρισκόταν στον αέρα ελάχιστα λεπτά μετά τις 23.00. Πολλοί επιβάτες μετεπιβίβασης που δεν διαθέτουν βίζα για Γερμανία αναγκάστηκαν να διανυκτερεύσουν στο αεροδρόμιο, είτε σε ράντζα είτε σε παγκάκια.

«Η επιπλέον δυναμικότητα που κερδίσαμε λόγω του νέου βορειοδυτικού αεροδιαδρόμου είναι εξαιρετικά σημαντική στη βάση μας στη Φρανκφούρτη. Αυτό είναι σημαντικό, αν θέλουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας ανάμεσα στους κορυφαίους διεθνείς κόμβους», εξηγεί ο Kay Kratky, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, Frankfurt & Flight Operations. «Αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι ο νέος αεροδιάδρομος έχει οδηγήσει σε μια ανακατανομή του θορύβου. Ως αποτέλεσμα, έχουν επηρεαστεί ορισμένοι από τους κατοίκους που ζουν εντός της ηχητικής εμβέλειας των αεροσκαφών που χρησιμοποιούν το βορειοδυτικό αεροδιάδρομο. Ταυτόχρονα, άλλες γειτονικές κοινότητες έχουν επωφεληθεί και πλέον βιώνουν λιγότερους θορύβους, χάρη στις νέες διαδρομές προσγείωσης και απογείωσης. Με τους συνεργάτες μας, τον διαχειριστή του αεροδρομίου Fraport και τη Γερμανική Υπηρεσία Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας (DFS) – συνεργαζόμαστε σθεναρά για την όσο το δυνατό αμεσότερη ανάληψη μέτρων μείωσης των θορύβων των αεροσκαφών για όλους εκείνους που επηρεάζονται».

Ο νέος αεροδιάδρομος βοήθησε στην αποσυμφόρηση που σημειωνόταν στο παρελθόν στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και, μετά την αύξηση της δυναμικότητας, οι πτήσεις έχουν σταθεροποιηθεί περισσότερο. Για πολλούς επιβάτες με ανταπόκριση, η ακρίβεια των πτήσεων και η ποιότητα είναι καθοριστικοί παράγοντες για την επιλογή του αεροδρομίου. Τους τελευταίους τρεις μήνες, χάρη στις πιο σταθερές πτήσεις, το ποσοστό των επιβατών που έχαναν την πτήση ανταπόκρισης μειώθηκε κατά 25% συγκριτικά με τους προηγούμενους μήνες.

Χαμηλότεροι ρύποι πάνω από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης

Περιβαλλοντικά οφέλη από τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμων σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια της τρίμηνης αυτής περιόδου. Η αύξηση της δυναμικότητας στο αεροδρόμιο ωφελεί και το περιβάλλον. Πριν τη λειτουργία του νέου αεροδιαδρόμου, η ατμοσφαιρική ρύπανση πάνω από τη Φρανκφούρτη και την γύρω περιοχή ήταν καθημερινό φαινόμενο. Πολλά αεροσκάφη αναγκάζονταν να κάνουν άσκοπους κύκλους πάνω από την περιοχή Rhine-Main, πριν λάβουν άδεια προσγείωσης. Αυτό το γεγονός, όχι μόνο προκαλούσε καθυστερήσεις, αλλά και αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα καθώς και επιπλέον κατανάλωση καυσίμων. Χάρη στη μεγαλύτερη δυναμικότητα αφίξεων και αναχωρήσεων, ο χρόνος παραμονής στον αέρα κατά τη διάρκεια προσέγγισης της Φρανκφούρτης μειώθηκε, μόνο για τη Lufthansa, κατά δυόμισι ώρες την ημέρα. Στη διάρκεια των τελευταίων τριών μηνών, αυτό το γεγονός οδήγησε σε εξοικονόμηση περίπου πεντέμισι τόνων καυσίμων και 17,3 τόνων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ημερησίως.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr