Νέο Σαλόνι Πρώτης Θέσης με αποκλειστικό χώρο spa
Μια όαση χαλάρωσης και ηρεμίας περιμένει τους επιβάτες Πρώτης Θέσης και τα μέλη HON Circle της Lufthansa στο νέο σαλόνι Πρώτης Θέσης στο Concourse B του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης, μετά τα εγκαίνια του αποκλειστικού χώρου spa της Πρώτης Θέσης στους χώρους του. Οι εκτενείς χώροι λουτρών του spa είναι εξοπλισμένοι με έξι ανώτατης ποιότητας δωμάτια για ντους (δύο εκ των οποίων με τζακούζι) και για πρώτη φορά σε σαλόνι της Lufthansa – δύο αίθουσες μασάζ. Εδώ, οι φιλοξενούμενοι μπορούν να φρεσκαριστούν, να ξεκουραστούν, να “φορτώσουν τις μπαταρίες τους” και να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα θεραπειών αισθητικής και μασάζ.
Η απόλυτη άνεση για τους επιβάτες της Lufthansa στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης
Τόσο οι τακτικοί όσο και οι επιχειρηματίες ταξιδιώτες βρίσκονται συνεχώς εν κινήσει και έτσι αυτό το νέο δεδομένο είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Μακριά από το θόρυβο του αεροδρομίου, προσφέρουμε στους πελάτες στο νέο σαλόνι της Πρώτης Θέσης, μια ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο που έχουν στη διάθεσή τους μέσα σε μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα ή εργαζόμενοι”, δήλωσε ο Διευθυντής Κόμβου της Lufthansa, Dr. Karl-Rudolph Rupprecht.
Το νέο σαλόνι στο Concourse B, που καταλαμβάνει συνολική έκταση 1.220 τετ. μ., έχει χωρητικότητα 100 ατόμων. Παράλληλα, προσφέρει όλες τις ανέσεις που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των αναβαθμισμέ-νων υπηρεσιών των αιθουσών αναμονής Πρώτης Θέσης της Lufthansa. Ένας άνετος χώρος, με αναπαυτικές πολυθρόνες με θέα του αεροδιαδρόμου, προσκαλεί τους φιλοξενούμενους να καθίσουν αναπαυτικά και να χαλαρώσουν. Διατίθενται δύο αθόρυβα δωμάτια, για τον καθένα που θα ήθελε να αποσυρθεί και να κοιμηθεί. Επίσης, ο χώρος διαθέτει γραφεία εξοπλισμένα με τηλεφωνικές συσκευές, υπολογιστές με σύνδεση στο διαδίκτυο και γραφική ύλη, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να εργαστούν μέχρι λίγο πριν την πτήση τους. Προσφέρεται δωρεάν ασύρματη σύνδεση στο ίντερνετ (WLAN). Στο εστιατόριο και το μπιστρό προ-σφέρονται γαστρονομικές απολαύσεις, με μια εξαιρετική επιλογή μενού και ποτών. Υπάρχει ποικιλία στο μπουφέ αλλά και δυνατότητα παραγγελίας γευμάτων à la carte. Όλα τα γεύματα ετοιμάζονται μπροστά στους πελάτες. Στο χώρο του μπαρ, υπάρχει μεγάλη ποικιλία οινοπνευματωδών και αναψυκτικών, σε μια φιλική και χαλαρή ατμόσφαιρα. Οι πελάτες μπορούν να καλούν το κεντρικό γκισέ για οποιαδήποτε γενική πληροφορία, όπως εκ νέου κράτηση πτήσης ή αλλαγή καθίσματος στο αεροσκάφος.
Μια νέα προσθήκη στο προϊόν των χώρων αναμονής για την πρώτη θέση της Lufthansa είναι η υπηρεσία λιμουζίνας για επιβάτες των οποίων η πτήση αναχωρεί από τους Τερματικούς σταθμούς A και C, σε περιπτώσεις πτήσεων προς προορισμό εκτός συνθήκης Σένγκεν ή μη Ευρωπαϊκό προορισμό, από το χώρο φορ-τοεκφόρτωσης αεροσκαφών. Αυτή η υπηρεσία προσφερόταν στο παρελθόν μόνο στον τερματικό σταθμό της Πρώτης Θέσης. Οι επιβάτες που φθάνουν ή μετεπιβιβάζονται από το χώρο αυτό μπορούν επίσης να μετακι-νηθούν με τη λιμουζίνα από το αεροσκάφος μέχρι το χώρο στάθμευσης των λεωφορείων του αεροδρομίου στο Terminal B, όπου τους περιμένει υπάλληλος της Lufthansa για να τους οδηγήσει στο νέο σαλόνι αναμονής.
Υπηρεσίες Χώρων Αναμονής Ανά τον Κόσμο
Επί του παρόντος, η Lufthansa διαθέτει και λειτουργεί περίπου 65 χώρους αναμονής σε όλο τον κόσμο με συνολική εδαφική επιφάνεια άνω των 28.000 τετ. μ. Ανάλογα με τη θέση κράτησης και την κάρτα μέλους (Senator, Hon Circle), οι επιβάτες της Lufthansa έχουν πρόσβαση σε τρία διαφορετικά σαλόνια – Πρώτης Θέσης, Senator και Business Class – όλα εκ των οποίων παρέχουν ευχάριστη ατμόσφαιρα για ξεκούραση ή εργασία πριν την πτήση. Ένας εντελώς νέος χώρος είναι το Σαλόνι Υποδοχής της Lufthansa στη Φρανκφούρτη, τον μεγαλύτερο κόμβο της Lufthansa. Με περισσότερες από 660 αίθουσες αναμονής που λειτουρ-γούν για τα μέλη της Star Alliance και τις συνεργαζόμενες εταιρίες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους επιβάτες της Lufthansa, η Lufthansa προσφέρει στους εκλεκτούς πελάτες της ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα αιθουσών αναμονής στον κόσμο. Μέχρι το 2013 η Lufthansa θα έχει επενδύσει περίπου 150 εκατομ-μύρια ευρώ στην κατασκευή νέων σαλονιών και στην ανακαίνιση των ήδη υπαρχόντων, προκειμένου να επεκτείνει και να εμπλουτίσει τις εγκαταστάσεις αιθουσών αναμονής των αεροδρομίων για τους πελάτες της.