Μετά από το 2005 που δημιουργήθηκε το τελευταίο πετυχημένο λογότυπο-σήμα της Virgin Atlantic, η εταιρία αποφάσισε να πρωτοπορήσει και πάλι, δημιουργώντας ένα νέο brand και να βάψει όλα της τα αεροπλάνα με τα νέα χρώματα.
«Ο στόχος», σύμφωνα με τον CEO της Steve Ridgway, «να αναδείξει τον δυναμισμό και την εφευρετικότητα της ώστε να ξεχωρίζει και πάλι στον αέρα και στο έδαφος, αλλά να εκφράζει πιο πιστά και την επικαιρότητα. Η Virgin Atlantic έχει παράδοση στο να επενδύει σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, αλλά επίσης πιστεύουμε ότι το νέο λογότυπο μαζί με την παραλαβή του νέου στόλου Airbus A330-300 σηματοδοτεί ακόμη μία περίοδο δυναμικής οικονομικής ανάπτυξης της εταιρίας».
Η Virgin Atlantic αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Discover the World Marketing. (Τηλ. +30 210 9637 845, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)