Με το όνομα THE ILISIAN συστήνεται στην Αθήνα και στους επισκέπτες της, ο νέος προορισμός που δημιουργεί η Ionian Hotel Enterprises. Το ιστορικό κτίριο που στέγαζε το Hiton Athens για πάνω από μισό αιώνα, μετεξελίσσεται από ένα ξενοδοχείο σε ένα οικοσύστημα πολλαπλών χρήσεων και εμπειριών όπου θα συνυπάρχουν ένα νέο ξενοδοχείο και κατοικίες των βραβευμένων brands Conrad και Waldorf Astoria της Hilton, χώροι γαστρονομίας, ψυχαγωγίας, ευεξίας, shopping καθώς και μια σύγχρονη λέσχη μελών, συνδέοντας τον κόσμο με την σύγχρονη Αθήνα.

Το όνομα THE ILISIAN, εμπνευσμένο από τον ιστορικό ποταμό Ιλισό καθώς και από τη γειτονιά των Ιλισίων, εκφράζει την διαχρονικά άρρηκτη σχέση του νέου προορισμού με την Αθήνα, τα Ιλίσια, και τους κατοίκους της περιοχής. Στόχος του THE ILISIAN είναι να εκφράσει τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα που είναι μέρος της ταυτότητας του κτιρίου, προσφέροντας ταυτόχρονα, εμπειρίες της αυθεντικής, μοντέρνας Αθήνας. Με σεβασμό στην πολιτιστική ταυτότητα της πόλης, το THE ILISIAN επιδιώκει να συνδέσει σύγχρονες διεθνείς τάσεις με την κληρονομιά της πόλης, δημιουργώντας έναν τόπο συνάντησης για τους Αθηναίους και τους επισκέπτες.

Η αποκάλυψη του ονόματος και των εμπειριών που δημιουργούνται εντός του THE ILISIAN παρουσιάστηκαν σε μία εκδήλωση που «ταξίδεψε» τους καλεσμένους από το 1963 στο μέλλον αυτού του τοπόσημου. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφέροντας στην ομιλία του: «Το THE ILISIAN μετατρέπεται σε μία γέφυρα που ενώνει το παρόν με το παρελθόν, οδηγώντας συνολικά και την πρωτεύουσα σε ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Στο όραμα για μία Αθήνα φιλόξενη και επισκέψιμη 12 μήνες το χρόνο έρχεται να συνδράμει αυτή η πολύ σημαντική επένδυση. Η σύγχρονη λειτουργία του θα ξαναγίνει και αυτή με τον τρόπο της ένα μέρος της νέας εικόνας μιας χώρας που έχει ξανά νέους και μεγάλους ορίζοντες. Με τη φροντίδα της πολιτείας, αλλά και την οραματική ματιά μιας υγιούς επιχειρηματικότητας, που με τη σειρά της εμπιστεύεται αυτή τη χώρα η οποία αλλάζει».

2. Lifestyle Members ClubΤην παρουσίαση του νέου προορισμού έκανε ο Πρόεδρος της TEMEΣ Α.Ε. Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος σημείωσε σχετικά: «Με μεγάλο σεβασμό στη μοναδική ιστορία αυτού του εμβληματικού κτιρίου, αισθανόμαστε την ευθύνη της αναγέννησής του, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό, δημιουργώντας αναμνήσεις για μια ζωή. Φιλοδοξία μας είναι να αποτελέσει ένα σημείο συνάντησης και έμπνευσης όπου οι διεθνείς επιρροές δένουν αρμονικά με τον τοπικό του χαρακτήρα».

Εκ μέρους της Hilton, ο Dino Michael, Senior Vice President & Global Category Head, Luxury Brands, μίλησε για την άφιξη των πολυτελών brands της Hilton στην Ελλάδα: «Η Hilton έχει παρουσία στην Αθήνα για περισσότερες από έξι δεκαετίες, και είμαστε πολύ περήφανοι για την εξέλιξη ενός τόσο σημαντικού τοπόσημου, στον χώρο του εμβληματικού πρώην Hilton Athens. Η πόλη είναι ένας ιδανικός προορισμός για τον σύγχρονο ταξιδιώτη που αναζητεί την πολυτέλεια, καθώς διαθέτει μοναδικό πολιτισμό και πλούσια ιστορία – και η εκπληκτική τοποθεσία του κτιρίου με θέα την Ακρόπολη δένει αρμονικά με τον σύγχρονο πολυτελή σχεδιασμό του. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποδεχθούμε τους επισκέπτες του τον επόμενο χρόνο».

Στη συνέχεια, ο Καθηγητής Νικόλαος Γεωργόπουλος από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, ανέδειξε την οικονομική και κοινωνική επίδραση του νέου προορισμού, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της σχετικής μελέτης που εκπόνησε το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών.

Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που θα ξεπεράσει τα €340 εκ. μαζί με την αρχική επένδυση για την εξαγορά του κτιρίου. Σύμφωνα με τη μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς1, η συνολική επίδραση του THE ILISIAN μέχρι και την πρώτη 5ετία λειτουργίας του θα ξεπεράσει το €1,25 δις. Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η επίδραση στην απασχόληση, καθώς έχουν δημιουργηθεί περισσότερες από 800 άμεσες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευαστική περίοδο, ενώ κατά τη λειτουργία του θα απασχοληθούν άμεσα έως και 800 εργαζόμενοι (3 φορές περισσότερες θέσεις από την προηγούμενη λειτουργία ως ξενοδοχείο).

Συντονίστριες της εκδήλωσης ήταν η Έλλη Χατζιώτη, πρώην Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του Hilton Athens για πάνω από 30 χρόνια και η Isabelle Kountoure, Style Director στους Financial Times - HTSI.

THE ILISIAN - ένα οικοσύστημα εμπειριών

3. Pool LandscapeΟ νέος προορισμός THE ILISIAN έχει στόχο να αναδείξει διεθνώς το σύγχρονο πρόσωπο της Αθήνας και να συμβάλει περαιτέρω στην καθιέρωση της ελληνικής πρωτεύουσας μεταξύ των κορυφαίων επιλογών στην Ευρώπη για ταξίδια ή ακόμα και για μόνιμη διαμονή. Το νέο ξενοδοχείο Conrad Athens αποκτά για πρώτη φορά παρουσία στην Ελλάδα και θα περιλαμβάνει 278 δωμάτια και σουίτες με μοναδική θέα στην Αθήνα, καθώς και μία mega suite 400τ.μ. Αναπτύσσονται επίσης 18 ιδιωτικές κατοικίες Conrad Residences καθώς και 37 κατοικίες Waldorf Astoria Residences, στους υψηλότερους ορόφους του κτιρίου. Στο THE ILISIAN θα υπάρχουν επίσης μια σύγχρονη λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια, επιλεγμένα καταστήματα, συνεδριακές εγκαταστάσεις, καθώς και χώροι άθλησης και ευεξίας, σε συνεργασία με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands.

Ο σχεδιασμός του THE ILISIAN βασίστηκε στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης εφαρμόζοντας τις διεθνώς βέλτιστες πρακτικές ενεργειακής απόδοσης, με στόχο την επίτευξη πιστοποίησης LEED Gold. Η εικαστική και αρχιτεκτονική ταυτότητα του THE ILISIAN διατηρεί και αναδεικνύει όλα τα εμβληματικά στοιχεία του κτιρίου, όπως τις προσόψεις που φιλοτέχνησε ο Γιάννης Μόραλης. Την αρχιτεκτονική μελέτη και τον συνολικό μελετητικό συντονισμό του έργου ανέλαβε το γραφείο AETER Architects, στις στατικές μελέτες συνεργάστηκαν οι εταιρείες: ΣΤΑΤΙΚΗ - Σύμβουλοι Στατικών Μελετών, Φ. Τσούλος & Συνεργάτες, Ελληνική Μελετητική και Retech και στις Η/Μ μελέτες η Σκέμμα Μηχανική. Στον  εσωτερικό σχεδιασμό συνεργάστηκαν διεθνή και ελληνικά γραφεία: AvroKO, Tristan Auer, Yabu Pushelberg, First Within, SBR studio, Mare Studio, ID-Lab και Βάνα Κριμνιώτη. Τον σχεδιασμό φωτισμού έχουν αναλάβει η Ελευθερία Ντεκώ & Συνεργάτες και οι Delta-Theta, την αρχιτεκτονική τοπίου το γραφείο Simon Rackham Landscape Architects, τη μελέτη εστίασης η εταιρεία Xenex, την οπτικοακουστική μελέτη η εταιρεία T&A, την ακουστική ο G. Schubert και η DCarbon τη μελέτη για την πιστοποίηση LEED Gold.

Στην εκδήλωση, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις σημαντικές στιγμές μιας πορείας 60 χρόνων και να αναβιώσουν προσωπικές μνήμες. Είχαν επίσης τη δυνατότητα να ζήσουν την εμπειρία του νέου προορισμού μέσα από μία σειρά animated έργων τέχνης που δημιούργησε ο διεθνώς καταξιωμένος σκηνοθέτης, χορογράφος και εικαστικός καλλιτέχνης Δημήτρης Παπαϊωάννου, «ζωντανεύοντας» τα εγχάρακτα σύμβολα του Μόραλη και αποτυπώνοντας το πνεύμα ενός προορισμού που με εφαλτήριο την κληρονομιά του, ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr