Αυτήν την εβδομάδα, το Levi's® brand παρουσιάζει τη δεύτερη Go Forth" social media «πρόκληση», για την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού, Thanda.org, στη Ν. Αφρική και τη νεαρή ηγέτιδα του, Angela Larkan.Τo LEVI'S® brand ανακοινώνει την επόμενη "GO FORTH" social media πρόκληση, για την υποστήριξη του πρωτοποριακού οργανισμού καταπολέμησης του Aids, thanga org., της Angela Larkan. Κάνοντας Tweet στο #GoForth, συνεισφέρετε στην παροχή τροφής, εκπαίδευσης και συναισθηματικής υποστήριξης των ορφανών της Ν. Αφρικής, που έχουν προσβληθεί από τον HIV/AIDS.

Το Levi's® brand πρόσφατα κοινοποίησε την επόμενη "Go Forth" social media «πρόκληση» - ένα online πρόγραμμα δέσμευσης το οποίο τιμά παγκοσμίως, το έργο όλων των πρωτοπόρων του σήμερα! Το Levi's® "Go Forth" πρόγραμμα δέσμευσης – το οποίο λανσάρεται αποκλειστικά μέσω του Facebook - αξιοποιεί τη δύναμη της διασυνδεδεμένης παγκόσμιας κοινότητας για να πυροδοτήσει την αλλαγή και να δημιουργήσει θετική δράση. Από το λανσάρισμα της καμπάνιας, η fanbase της σελίδας της Levi's® στο Facebook, έχει αυξηθεί ξεπερνώντας τους 7.2 εκατομμύρια fans, απ' όλον τον κόσμο. Το Levi's® brand στοχεύει να ενώσει όλους αυτούς τους fans οι οποίοι με τη σειρά τους θα στηρίξουν τους ανθρώπους που εργάζονται για να δημιουργήσουν ένα καλύτερο αύριο. Συμμετέχοντας σε μια απλή, online social πρόσκληση, οι fans της Levi's® έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν τα πρωτοπόρα αυτά άτομα, τα οποία αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας.

Αυτήν την εβδομάδα, το Levi's® brand παρουσιάζει τη δεύτερη Go Forth" social media «πρόκληση», για την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού, Thanda.org, στη Ν. Αφρική και τη νεαρή ηγέτιδα του, Angela Larkan.

Αυτήν την εβδομάδα, το Levi's® brand παρουσιάζει τη 2η "Go Forth" social media «πρόκληση», για την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού, Thanda.org, στη Ν. Αφρική και τη νεαρή ηγέτιδα του, Angela Larkan. Το AIDS είναι μία από τις πιο καταστροφικές «πραγματικότητες» του κόσμου μας σήμερα και είναι η μοναδική, μεγαλύτερη κοινωνική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι νέοι Νοτιοαφρικανοί. Ο ιός του AIDS έχει αφήσει εκατομμύρια παιδιά της Ν. Αφρικής ορφανά, εξαθλιωμένα και χωρίς πρόσβαση στην εκπαίδευση. Η μοναδική προσέγγιση του Thanda.org για την καταπολέμηση της φτώχειας και του HIV / AIDS είναι η ανάπτυξη βιώσιμων λύσεων για τα τρέχοντα ζητήματα των αγροτικών περιοχών της Αφρικής. Μέσω συνεργασιών τοπικών παραγόντων, ο Thanda.org εξουσιοδοτεί τους ανθρώπους να γίνουν λύτες των προβλημάτων στις δικές τους κοινότητες, ώστε να βοηθήσουν ο ένας τον άλλο, όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά και για να ευημερήσουν.

Γι' αυτήν την πρόκληση, η Levi's® θα αξιοποιήσει τη δύναμη μιας από τις πλέον γνωστές και δημοφιλείς πλατφόρμες social media - το Twitter. Μέσω ενός απλού tweet, ο κόσμος θα μπορεί να «δεσμεύσει» την υποστήριξή του για την Angela Larkan και το Thanda.org προτρέποντας τους φίλους τους ανά τον κόσμο, να κάνουν το ίδιο. Πληροφορίες για την Angela Larkan αλλά και το αξιοθαύμαστο έργο του Thanda.org, υπάρχουν επίσης διαθέσιμες και στη σελίδα της Levi's® στο Facebook. Στόχος του Levi's® brand είναι να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του κόσμου σχετικά με το Thanda.org και να ενθαρρύνει τους fans να υποστηρίξουν αυτόν τον ζωτικό οργανισμό, μέσω ενός απλού Tweet. Κάθε Tweet, θα συνεισφέρει τελικά στο να τραφούν και να μορφωθούν 145 παιδιά της Ν. Αφρικής, τα οποία έμειναν ορφανά λόγω του AIDS. Βρείτε εδώ ένα παράδειγμα Tweet, το οποίο μπορείτε να μοιραστείτε με τους followers και τους φίλους σας: «Ένα Tweet θα βοηθήσει στο να τραφούν και να μορφωθούν 145 παιδιά της Ν. Αφρικής, τα οποία έμειναν ορφανά λόγω του AIDS. RT τώρα για να βοηθήσετε τη @LEVIS να στηρίξει την @AngelaLarkan #GoForth».

"Το ψηφιακό πρόγραμμα «δέσμευσής» μας για την καμπάνια 'Go Forth', «αναγνωρίζει» ανθρώπους σε όλον τον κόσμο – όπως η Angela Larkan – οι οποίοι είναι δοσμένοι και αποφασισμένοι στο να μετατρέψουν τις κοινότητές τους και να αλλάξουν πραγματικά τις ζωές των ανθρώπων που υπηρετούν," δήλωσε η Becca Van Dyck, global chief marketing officer του Levi's® brand. "Ελπίζουμε να εμπνεύσουμε και άλλους ανθρώπους να συμμετάσχουν στη στήριξη του σημαντικού έργου της Angela, μέσω του Thanda.org και των σημερινών Πρωτοπόρων όλου του κόσμου."

Η Angela Larkan, ιδρυτής του Thanda.org μας είπε, "Το μέλλον της Νοτίου Αφρικής θα δημιουργηθεί από την επόμενη γενιά και αυτή τη στιγμή, οι μελλοντικοί γιατροί, ηγέτες, δικηγόροι και γονείς, μάχονται ολομόναχοι ενάντια στη φτώχεια και το AIDS. Είναι ευθύνη μας να τους βοηθήσουμε και μαζί με την υποστήριξη του Levi's® brand, να ενθαρρύνει την ενίσχυση του Thanda.org, κάθε ένας από εμας μπορεί να αποτελέσει μέρος της λύσης."

Το έργο στήριξης του Thanda.org αποτελεί μια φυσική απόρροια της μακροχρόνιας δέσμευσης του Levi's® brand, για την καταπολέμηση της πανδημίας του HIV/AIDS. Το 1982, η Levi Strauss & Co. ξεκίνησε μια «λαϊκή» εκπαιδευτική προσπάθεια που θα μπορούσε γρήγορα να εξελιχθεί στην πρώτη πολύ μεγάλη εταιρική πρωτοβουλία πρόληψης για το HIV / AIDS.

Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων προγραμμάτων θεραπείας κατά του HIV/AIDS αλλά και φροντίδας για όλους τους εργαζομένους της και τις οικογένειες τους, η Levi's® δεσμεύτηκε με εκτεταμένες στρατηγικές συνεργασίες, σε πολλές «αγορές» παγκοσμίως. Στη Ν. Αφρική, μέσω της πρωτοποριακής καμπάνιας Red for Life, η Levi's® προχώρησε σε συνεργασίες με τοπικούς ΜΚΟ και κοινοτικούς φορείς για να παρέχει κινητές μονάδες οι οποίες θα παρείχαν ελεύθερη και εύκολη πρόσβαση σε εθελοντικές εξετάσεις και ενημέρωση. Από το ξεκίνημα αυτού του προγράμματος, έχουν εξεταστεί περισσότεροι από 500,000 άνθρωποι στη Ν. Αφρική.

ABOUT THANDA.ORG

Εκτιμάται πως μέχρι το 2015, 5.7 εκατομμύρια παιδιά θα μείνουν ορφανά, στη Ν. Αφρική. Πριν από 5 χρόνια, η 22χρονη τότε Angela Larkan, ίδρυσε το Thanda και 2 χρόνια αργότερα – με τη βοήθεια συναδέλφων της – δημιούργησε το Thanda After-School για να βοηθήσει τα παιδιά που είχαν ανάγκη. Αποφασισμένη να καταπολεμήσει τις καταστρεπτικές επιπτώσεις του HIV / AIDS και της φτώχειας που αντιμετωπίζουν οι αγροτικές περιοχές της Ν. Αφρικής, το έργο της σήμερα στηρίζει 325 παιδιά καθημερινά και η ίδια εργάζεται για να φέρει ελπίδα σε χιλιάδες άλλα μέσω του πλάνου της για ουσιαστικές αλλαγές στην κοινότητα. Ο Thanda, ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, στηρίζει τις μελλοντικές γενιές και κοινωνίες στην Αφρική, αναπτύσσοντας τοπικές και βιώσιμες λύσεις, οι οποίες θα παρέχουν φροντίδα στα ορφανά και ευάλωτα παιδιά, πρόληψη κατά του ιού και μείωση της φτώχειας. Ο Thanda ορίζει μια νέα προσέγγιση για την εξάλειψη της φτώχειας και του AIDS στις αγροτικές κοινωνίες και αναπτύσσει ένα νέο μοντέλο φροντίδας και προστασίας για τα ορφανά παιδιά το οποίο θα μπορεί να εφαρμοστεί σε ολόκληρη την Αφρική.

About The Levi's® Brand

Το brand Levi's® αποτελεί την επιτομή του Αμερικάνικου στυλ και του διαχρονικά cool. Τα αυθεντικά jeans Levi's® δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά το 1873 από την Levi Strauss & Co. Από τη σχεδίασή τους από τον Levi Strauss & Co., τα jeans Levi's® έγιναν τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο, τα οποία αντιγράφηκαν εκατοντάδες φορές και ξεχώρισαν για τη φαντασία και το απαράμιλλο στιλ τους. Τα jeans και τα ρούχα Levi's® με τα υπέροχα fits, διαθέτουν τους πιστότερους οπαδούς και έχουν φορεθεί και φοριούνται από ολόκληρες γενιές σε περισσότερες από 110 χώρες σε όλο τον κόσμο. Σήμερα το brand Levi's® συνεχίζει να εξελίσσεται μέσα από μία συνεχή προσπάθεια για καινοτομία και τεχνογνωσία που δεν συγκρίνεται με καμία άλλη εταιρία στη βιομηχανία της ένδυσης. Η φιλοδοξία μας είναι να δημιουργήσουμε μοναδικά jeans, είδη casual ένδυσης και αξεσουάρ που δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να εκφράσουν την προσωπικότητά τους. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφτείτε τη σελίδα www.levi.com.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr