Lufthansa
Τα εγκαίνια της τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ 2014 στο Βερολίνο αποτελούν το σκηνικό για μια παγκόσμια πρεμιέρα: η νέα Premium Economy Class της Lufthansa παρουσιάστηκε στους ειδικούς της αγοράς. Οι κρατήσεις στη νέα αυτή θέση, που αρχικά θα προσφέρεται για πτήσεις με αεροσκάφη Boeing 747-8, θα ξεκινήσουν από το Μάιο και θα αφορούν ταξίδια που θα πραγματοποιούνται από το Νοέμβριο του 2014. Σταδιακά και σε διάστημα 12 μηνών όλος ο στόλος διηπειρωτικών πτήσεων θα εξοπλιστεί με τα νέα καθίσματα.
Οι αεροπορικές εταιρίες Lufthansa και Germanwings επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους στο χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων. Η συνολική χωρητικότητα όσον αφορά το δείκτη ASK (available seat/kilometers) θα αυξηθεί συνολικά κατά 1,1% και η αύξηση αυτή θα επιτευχθεί με τη δρομολόγηση μεγαλύτερων αεροσκάφων. Μαζί με τη Germanwings, η Lufthansa προσφέρει στους πελάτες ακόμη περισσότερες επιλογές, προς συνολικά 211 προορισμούς σε 81 χώρες. Από αυτούς, η Lufthansa εξυπηρετεί 199 προορισμούς ενώ η Germanwings πραγματοποιεί δρομολόγια προς 64 προορισμούς στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.
Δρομολόγιο πόρτα- πόρτα με το Journey Planner της Lufthansa
Η Lufthansa καθιστά ακόμη ευκολότερο το σχεδιασμό του ταξιδιού για τους πελάτες της. Ως ηγέτης της αγοράς, η αεροπορική εταιρία προσφέρει ένα νέο διαδικτυακό εργαλείο, το "Journey Planner" – ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να σχεδιάζουν το ταξίδι τους με κάθε λεπτομέρεια, από την αναχώρηση έως την επιστροφή, συμπεριλαμβάνοντας τη χρήση ποικίλων μέσων μεταφοράς.
Παράλληλα με το πρόγραμμα δρομολογίων της Lufthansa που προσφέρεται μέσω του www.lufthansa.com/door-to-door, οι χρήστες μπορούν να δουν όλες τις εναλλακτικές επιλογές μετακίνησης από/ προς το αεροδρόμιο, με τρένο, με λεωφορείο, με φέριμποτ, με το μετρό ή ακόμη και με τα πόδια. Για εκείνους που ταξιδεύουν από τον Καθεδρικό Ναό της Κολονίας προς τον Κεντρικό Σταθμό της Νέας Υόρκης, η πλατφόρμα "Journey Planner" παρέχει όλες τις λεπτομέρειες, από το Α ως το Ω.
Εκτός από τις πτήσεις που εκτελούνται από τις αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου Lufthansa, το νέο διαδικτυακό εργαλείο σχεδιασμού του ταξιδιού προσφέρει πληροφορίες για τα δρομολόγια περισσοτέρων από 600 αστικών συγκοινωνιών και συστημάτων δημόσιων μεταφορών, καθώς και για τα δρομολόγια σιδηροδρομικών ή ναυτιλιακών εταιριών.
Η Lufthansa θεωρεί ιδιαίτερα σημαντικό το συνδυασμό διαφορετικών μέσων μετακίνησης.
Για 3η συνεχή χρονιά η Lufthansa German Airlines ψηφίζεται ως η «Καλύτερη Αεροπορική Εταιρία της Ευρώπης» στα πλαίσια των World Travel Awards – μια διάκριση που απονέμεται στους καλύτερους εκπροσώπους της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στην Ευρώπη, κατόπιν ψηφοφορίας στην οποία συμμετέχουν 230.000 εκπρόσωποι και επαγγελματίες του τουρισμού ανά την υφήλιο. Η Lufthansa επιλέχθηκε ως νικήτρια ανάμεσα σε 11 κορυφαίες Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες.
Εν μέσω θερινής περιόδου, η Lufthansa ενισχύει ξανά τις υπηρεσίες που αφορούν ταξίδια για οικογένειες, προσφέροντας ειδικά διαμορφωμένα "Σημεία Οικογενειακού Check-in " στα αεροδρόμια Φρανκφούρτης και Μονάχου, εμπλουτισμένα παιδικά γεύματα εν πτήσει, σνακ και παιχνίδια, καθώς και αναμνηστικά που θα λατρέψουν οι μικροί ταξιδιώτες.
Η Lufthansa αναβάθμισε τις υπηρεσίες εν πτήσει σε δρομολόγια μακρινών και κοντινών διαδρομών. Από την 1η Μαΐου, το προσωπικό καμπίνας προσφέρει στους επιβάτες First και Business-Class νέες υπηρεσίες και δημιουργικά μενού, που σερβίρονται σε ποιοτικά σερβίτσια με επιπλέον εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες.
Η Lufthansa δε σταματά να βελτιώνει τις υπηρεσίες της προς τους εκλεκτούς πελάτες της, όχι μόνο στον αέρα αλλά και επί εδάφους. Η πιο πρόσφατη πρωτοβουλία της είναι η προώθηση διακεκριμένων Ελληνικών προϊόντων στη Business Lounge του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
Οι πιλότοι της Lufthansa παρέλαβαν την 1η Μαρτίου στο αεροδρόμιο Hamburg Finkenwerder το πρώτο Airbus A320 του στόλου, που φέρει ακροπτερύγια με αντεστραμμένες προεκτάσεις ύψους 2,4 μέτρων. Γνωστά ως «sharklets», τα σύνθετα ακροπτερύγια έχουν σχεδιαστεί ώστε να μειώνουν την κατανάλωση καυσίμων από 1 έως και 4% - ανάλογα με το μήκος της διαδρομής - και την αντίστοιχη ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Επίσης, διευκολύνουν την ταχύτερη ανύψωση του αεροσκάφους κατά την απογείωση, συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση των εκπομπών θορύβου.
Η Lufthansa Cargo μεταφέρει εκατομμύρια κόκκινα τριαντάφυλλα σε πλήρως φορτωμένα αεροσκάφη cargo προς την Ευρώπη, προκειμένου να φτάσουν εγκαίρως και να πουληθούν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, στις 14 Φεβρουαρίου. Tα αεροσκάφη μεταφέρουν περίπου 1000 τόνους λουλούδια από την Αφρική και τη Νότια Αμερική στη Φρανκφούρτη για τους ερωτευμένους που θέλουν να εκφράσουν τον έρωτά τους με αυτό το ιδιαίτερο δώρο.