Επισημάνσεις ετικετών στα τρόφιμα

Σύμφωνα με τους Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. (Αριθμ. Α2-718/28.7.2014 - ΦΕΚ Β' 2090/31-07-2014) που ισχύουν από 31 Ιουλίου 2014, τα εδώδιμα προϊόντα προσυσκευασμένα και μη, πρέπει να φέρουν σειρά από ενδείξεις και πληροφορίες με στόχο την πληροφόρηση και την προστασία του καταναλωτή. Δείτε τα σχετικά άρθρα της νέας Κωδικοποίησης των Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχεται, καθημερινά, παράπονα-καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που παρέχονται στους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Ο 15Αύγουστος πλησιάζει και αποτελεί ευκαιρία, για μια τελευταία «ανάσα», πριν το χειμώνα. Επειδή, λοιπόν, κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, ας είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, για να μη γίνουμε θύματα κάποιων «αετονύχηδων».

Πήραμε την άδεια, φορτώσαμε το αυτοκίνητο, είμαστε έτοιμοι για την απόδραση του καλοκαιριού. Πριν από οποιαδήποτε ταξίδι μας με αυτοκίνητο πρέπει να ελέγξουμε το αυτοκίνητό μας (υγρά, ελαστικά, ηλεκτρολογικά) και φυσικά, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ακολουθούμε τους βασικούς κανόνες οδικής συμπεριφοράς.

Αποσκευές και ταξίδι

Πόσες φορές δεν έχετε ανοίξει τη βαλίτσα μετά τις διακοπές για να συνειδητοποιήσετε ότι τελικά πάλι ξεχάσατε κάτι στο ξενοδοχείο; Τι κι αν κοιτάζετε μανιωδώς το χώρο πριν κάνετε check out; Σχεδόν πάντα κάποιο μικρό ή μεγάλο αντικείμενο βρίσκει τον τρόπο να ξεγλιστρήσει έξω από τη βαλίτσα. Η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών www.trivago.gr διενήργησε έρευνα σχετικά με τα αντικείμενα που ξεχνάνε οι ταξιδιώτες φεύγοντας και παρουσιάζει τα αποτελέσματα...

air_delayΗ Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε ένα σύνολο δικαιωμάτων, για να εξασφαλίσει την ορθή αντιμετώπιση των επιβατών, που ταξιδεύουν, αεροπορικώς. Τα δικαιώματά μας ισχύουν τόσο, για τις προγραμματισμένες, όσο και για τις έκτακτες πτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών μεταφορών, που εντάσσονται σε κάποιο πακέτο διακοπών). Επίσης, η νομοθεσία, που προστατεύει τα δικαιώματά μας, εφαρμόζεται όχι μόνο στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν, από αεροδρόμιο, το οποίο βρίσκεται, σε κράτος μέλος, αλλά επίσης, εφόσον η αεροπορική εταιρεία, η οποία πραγματοποιεί την πτήση, είναι κοινοτικóς αερομεταφορέας, και στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν, από τρίτη χώρα, προς κράτος μέλος.

Διακοπές & διαμονή. Πριν φύγεις, σημείωσε...Πώς επικυρώνεται μια κράτηση; Πόση προκαταβολή πρέπει να στείλετε; Πώς αποζημιώνεστε αν δεν βρείτε το κατάλυμα όπως το περιμένατε; Τι συμπεριλαμβάνετε στην τιμή και πώς είστε κατοχυρωμένοι ότι θα πάρετε αυτό για το οποίο πληρώσατε; Τι ισχύει με τα κάμπινγκ; Το ΚΕ.Π.ΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) μας ενημερώνει για τις τιμές, τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων, για το τι ισχύει ως αποζημίωση/ προκαταβολή/ ακύρωση και για τη διαμονή σε ξενοδοχεία/ κάμπινγκ ή ενοικιαζόμενα διαμερίσματα.

2.kepkaΕτοιμαζόμαστε να περάσουμε το καλοκαίρι, στη θάλασσα ή στο βουνό. Για να χαρούμε, πραγματικά, τις διακοπές, ας ακολουθήσουμε μερικές απλές, αλλά βασικές συμβουλές:

Hotel ReportΜερικές φορές νομίζουμε ότι είμαστε εντελώς απροστάτευτοι απέναντι στις παρατυπίες ή παρανομίες των ξενοδόχων ή πάροχων τουριστικών υπηρεσιών. Φως αρχίζει να φαίνεται στο βάθος του τούνελ, καθώς το Υπουργείο Τουρισμού δημιουργεί διάφορες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Έτσι, για τους πελάτες των τουριστικών καταλυμάτων που θέλουν να διατυπώσουν κάποιο παράπονο σχετικά με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του καταλύματος στο οποίο διέμειναν για κάποιο χρονικό διάστημα, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα και να αποστέλοντάς την ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Διαβάστε παρακάτω για το πώς θα εκφράσετε τα παράπονά σας...

Το τελευταίο διάστημα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος γίνεται διαρκώς αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών τόσο από ξενοδόχους όσο και από πελάτες, που αφορούν σε παραπλανητική προβολή και διαφήμιση, καταλυμάτων και υπηρεσιών, στο διαδίκτυο. Για την αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής και την προστασία του κλάδου της ξενοδοχίας αλλά και των καταναλωτών, ως όφειλε, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, αποφάσισε τη σύσταση του Παρατηρητηρίου Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης (Π.Π.Δ.Δ.), με βασικό στόχο τον περιορισμό και ει δυνατόν την εξάλειψη των φαινομένων παραπλανητικής προβολής στο διαδίκτυο.Το τελευταίο διάστημα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος γίνεται διαρκώς αποδέκτης παραπόνων και καταγγελιών τόσο από ξενοδόχους όσο και από πελάτες, που αφορούν σε παραπλανητική προβολή και διαφήμιση, καταλυμάτων και υπηρεσιών, στο διαδίκτυο. Για την αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής και την προστασία του κλάδου της ξενοδοχίας αλλά και των καταναλωτών, ως όφειλε, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του, αποφάσισε τη σύσταση του Παρατηρητηρίου Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης (Π.Π.Δ.Δ.), με βασικό στόχο τον περιορισμό και ει δυνατόν την εξάλειψη των φαινομένων παραπλανητικής προβολής στο διαδίκτυο.

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr

Κατασκευή Ιστοσελίδων Κατασκευή Ιστοσελίδων