Η Emirates μετατρέπει τις outdoor διαφημίσεις της σε shopping bags

Τα διαφημιστικά πανό της Emirates απέκτησαν ξανά ζωή όταν πρόσφατα η αεροπορική εταιρεία μετέτρεψε ένα πανό 208 τετραγωνικών μέτρων σε περισσότερες από 300 ιδιόμορφες και επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες για ψώνια. Σε μία ενέργεια η οποία αναδεικνύει την πρόθεση της Emirates να συνδεθεί με τη μόδα, καθώς και τη δέσμευση της για βιώσιμες πρακτικές, το τεράστιο πανό από PVC του Πληρώματος Καμπίνας της Emirates, το οποίο είχε τοποθετηθεί στο Αεροδρόμιο της Ζυρίχης, αναδιαμορφώθηκε σε μια περιορισμένη έκδοση από «ανακυκλώσιμες» shopping bags με τη βοήθεια της Feinschliff, μιας Ελβετικής κοινωνικής ενοποιητικής εταιρείας που βοηθάει μακροχρόνια ανέργους να επιστρέψουν στην αγορά εργασίας.

Αρχικά, δύο ειδικοί αναρριχητές εργάστηκαν για δύο μέρες αφαιρώντας προσεκτικά την αφίσα από τη θέση της. Στη συνέχεια η αφίσα συσκευάσθηκε και στάλθηκε στη Feinschliff όπου μια ομάδα 10 ατόμων μετέτρεψε το υλικό στο πολυπόθητο αξεσουάρ.

Τα διαφημιστικά πανό της Emirates απέκτησαν ξανά ζωή όταν πρόσφατα η αεροπορική εταιρεία μετέτρεψε ένα πανό 208 τετραγωνικών μέτρων σε περισσότερες από 300 ιδιόμορφες και επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες για ψώνια.«Αναζητούμε διαρκώς τρόπους να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και να συνδεθούμε με τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Αυτή η ενέργεια μας έδωσε τη δυνατότητα να κάνουμε ακριβώς αυτό. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αξιοποιήσουμε ένα τεράστιο κομμάτι PVC από το να του δώσουμε ξανά ζωή μέσω μιας shopping bag, ιδανική για κάθε παγκόσμιο ταξιδιώτη», δήλωσε ο Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications Marketing and Brand της Emirates.

Για τη μετατροπή της τεράστιας αφίσας σε shopping bags χρειάστηκε να εργαστούν 10 εργάτες για 16 ημέρες. Η παραγωγή κάθε τσάντας διαρκεί περίπου 27 λεπτά, και περιλαμβάνει 13 διαφορετικά στάδια, συμπεριλαμβανομένης της κοπής και του καθαρισμού της αφίσας, της ραφής των λουριών και της συναρμολόγησης του υλικού. Κάθε ξεχωριστή αλλά και πρακτική τσάντα έχει τυπωμένο το σλόγκαν της εταιρείας «Where will you be tomorrow». Ελαφριές, με εσωτερική θήκη και φτιαγμένες από ανθεκτικό υλικό, οι συγκεκριμένες τσάντες θα αποτελέσουν το must αξεσουάρ της φετινής σεζόν για τους λίγους τυχερούς που παρέλαβαν το δώρο κατά τη διάρκεια μιας θερινής προβολής στη Ζυρίχη.

Η Emirates μετατρέπει τις outdoor διαφημίσεις της σε shopping bagsΗ Emirates προωθεί ενεργά την ανακύκλωση σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων της, είτε πρόκειται για εφημερίδες που έχουν απομείνει στις καμπίνες των αεροσκαφών είτε για ηλεκτρικό εξοπλισμό που δεν χρησιμοποιείται πια στα γραφεία της. Από το 2010 έως το 2013, μόνο το τμήμα Engineering της Emirates ανέκτησε και ανακύκλωσε 432 τόνους υλικών από το εσωτερικό των καμπίνων αεροσκαφών Boeing 777 του στόλου της.

Για να παρακολουθήσετε το βίντεο μετατροπής του πανό σε ανακυκλώσιμες shopping bags, επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=TARcYCzo7G0

Ένα portal γεμάτο ταξίδια! Διαβάστε αφιερώματα, ανακαλύψτε προσφορές και κάνετε κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων & ξενοδοχείων μέσα από τις καλύτερες προτάσεις διακοπών!

-----------------------------------------------

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο website με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του διαχειριστή του portal www.travelpassion.gr